Guide som fortæller dig hvordan du skriver det perfekte LinkedIn indlæg

Sådan skriver du det perfekte LinkedIn indlæg

LINKEDIN INDLÆG: “Sådan skriver du det perfekte LinkedIn indlæg” er en konkret og lavpraktisk guide til, hvordan du kan skrive indlæg, der bliver set og skaber engagement i dit netværk fordi dine indlæg er relevante og værdifulde.

Der postes i tusindvis af indlæg på de sociale medier hver dag, og LinkedIn er ingen undtagelse.

Vi kan selvfølgelig ikke nå at læse alle indlæg, men mange af dem, der vises i min nyhedsstrøm, lægger jeg slet ikke mærke til. Det vil sige, at jeg stopper ikke op, ser ikke billedet, læser ikke teksten eller klikker ikke på linket.

Det skyldes, at alt for mange indlæg er kedelige, uengagerende, ligegyldige eller handler om salgsbudskaber. Det betyder, at mange indlæg simpelthen ikke fanger min opmærksomhed, og dermed får de selvsamme indlæg heller ikke likes eller kommentarer fra mig, hvilket ellers kunne have medvirket til at indlæggene ville blive spredt i mit netværk.

Nu er det jo. ikke alle, der er tekstforfatter af profession, men ved at du gør dig umage, bliver modtagerorienteret, tænker engagement ind i dit indlæg, og samtidigt overholde nogle tommelfingerregler, er det muligt at lave gode LinkedIn indlæg, der bliver set, delt og kommenteret.

Jeg har selv lavet i hundredevis af indlæg på LinkedIn, og jeg har derfor fået en ret god fornemmelse for hvad der virker, og hvad der ikke virker. Disse erfaringer vil jeg meget gerne dele med dig således, at du kan få mere ud af dine indsatser med at skrive indlæg.

Det gælder uanset, om det er indlæg på din personlige LinkedIn profil eller på din LinkedIn virksomhedsside (også kendt som en virksomhedsprofil eller “Company Page”).

Inden jeg begynder at fortælle dig om hvordan du laver det perfekte LinkedIn indlæg, så må vi hellere får styr på hvad et indlæg er for en størrelse.

Et indlæg er typisk en opdatering på en given status i din professionelle hverdag eller en eller anden form for vidensdeling, inspiration eller mening, som du gerne vil dele med netværket på LinkedIn.

Det er som regel noget tidsaktuelt, og her og nu orienteret som eksempelvis:

  • Deling af et link til en LinkedIn artikel, hvor du giver dit perspektiv på artiklen og beder netværket om at komme med kommentarer til emnet
  • Du har taget et billede fra et seminar, hvor du bruger billedet som blikfang og supplerer med en tekst med en eller anden form for viden/læring som du tager med derfra
  • Du har brug for input til et givent emne og du så beder netværket om at komme med deres feedback
  • I søger en ny medarbejder, og du deler et link til en landingsside med jobopslaget eller du skriver en tekst, der fortæller hvad I søger og så vedhæfter du en appellerende PDF med informationer om jobbet

Karakteristika for et LinkedIn indlæg

FUNKTIONBESKRIVELSE
FormatTypisk tidsaktuelle emner
Formatet er bedst tilAt skabe synlighed med
Dialog/engagementSom regel nemt at få dialog/engagement
LevetidTypisk dage
VisningerOpnår som regel mange visninger (tusindvis)
Hvornår tæller en visning?Mobil: 300 millisekunder. Desktop: 1 sekund. Video: 3 sekunder
Maksimale antal tegnOp til 3.000 tegn inklusive mellemrum
Maksimalt antal billederOp til 9 billeder
Afspilning af videoJa med enten “native” video eller YouTube/Vimeo link
Mulighed for underteksterJa, som SRT-fil
Embedding af dokumenterJa (PDF, Word og PowerPoint)
Mulighed for afstemningerJa
Mulighed for hashtagsJa
Mulighed for taggingJa
Her finder du information om, hvad relevant og værdifuldt LinkedIn indhold er

Hvad er det så, der kendetegner et godt indlæg på LinkedIn?

Egentligt er det ret simpelt: Det gode indlæg indeholder en eller anden form for relevant og værdifuldt indhold.

Der, hvor det pludselig bliver svært, handler om, hvordan personen, der ser dit indlæg, opfatter budskabet. For det er alene modtageren, der afgør om dit indlæg er relevant og værdiskabende.

Du kan som afsender synes, at du har lavet verdens fedeste indlæg, men hvis modtagerne opfatter indlægget som irrelevant og ligegyldig, er det jo spildt arbejde. Ja, måske ender du ligefrem med at virke støjende overfor dit netværk på LinkedIn.

Det gælder derfor om at være modtagerorienteret, når du vil kommunikere til og med dit netværk på LinkedIn.

Populært sagt gælder det om, at du skal skrive indlæg som dit netværk på LinkedIn vil elske at læse.

Du bliver modtagerorienteret når du eksempelvis:

  • deler ud af din viden med henblik på at ville inspirere mig.
  • hjælper mig med en løsning på et problem.
  • udfordrer mig på en god måde og hjælper mig til at blive bedre til et eller andet.
  • stiller mig spørgsmål eller beder mig om input til et bestemt emne.

Så du skal forsøge på at tænke mig og mine professionelle problemer, udfordringer og muligheder ind i dit indlæg, da det vil øge min interesse for at læse dit indlæg.

Derigennem kan der opstå relevans og værdi, og når du har gjort det et tilstrækkeligt stort antal gange, vil du også få opbygget tillid til din person og din faglighed.

Hvis du har en kommerciel intention bag det at skrive indlæg på LinkedIn, så bør du have i baghovedet er, at folk som udgangspunkt ikke er på LinkedIn (eller for den sags skyld andre sociale medier) for at blive solgt til. De er der for at være sociale. På LinkedIn er folk sociale i forhold til deres professionelle netværk.

Jeg vil derfor anbefale dig, at du ikke begynder at lave et indlæg med sælgende budskaber, fortæller om jeres nye X-5000 super produkt eller deler et download link til jeres flotte PDF-farvekatalog.

Det vil som regel blive opfattet negativt af dit netværk, og i værste fald ender du bare med at blive kendt som “Sælger Helge” på LinkedIn.

Hold dig i stedet til at lave indlæg med eksempelvis inspiration og vidensdeling, da det i høj grad passer til nogle af de væsentligst årsager til, hvorfor at folk er på LinkedIn.

Du er nødt til at tænkte overskriften på dit budskab ekstra godt igennem, altså den første linie i dit indlæg. Udover at du kan forstærke dit budskab med et godt billede, en video eller andet visuelt, så vil overskriften i høj grad være det, som afgør om dit indlæg når bredt ud eller bare drukner i mængden.

En god og enkel model at bruge i udarbejdelsen af en overskrift handler om at bygge overskriften op i tre dele: En start, en midte (handling) og en slutning. Overskrifter, der er skabt på basis af denne model, kunne eksempelvis være:

  • Sådan får du en god start på dit nye job med LinkedIn
  • 10 typiske social selling spørgsmål og svar
  • Hvad skal en anbefaling på LinkedIn indeholde?
  • 4 tips til øget synlighed på LinkedIn

Så tænk meget gerne i, hvad det er at du vil opnå hos modtageren:

  • Ønsker du at inspirere og begejstre?
  • Vil du starte en debat?
  • Vil du provokere lidt og skubbe til nogle holdninger?
  • Har du brug for at få input fra dit netværk til en given problemstilling?
  • Vil du skabe nysgerrighed?
  • Skal det være en humoristiske vinkel, der får skabt opmærksomhed omkring indlægget?

Uanset om det er det ene eller det andet, så tænk overskriften godt igennem, og lav eventuelt udkast til flere forskellige overskrifter.

Tal eventuelt med en kollega og hør hans eller hendes mening om de forskellige forslag til overskrift. Så ender du med at få den helt rigtige overskrift på det.

Dit budskab skal fange modtageren

Dernæst skal du sørge for at skrive resten af teksten på en måde, der fanger modtageren. Det vil sige, at det skal være interessant og relevant for din målgruppe. Derudover må det også godt have en kant, og kan du skrive det på en humoristisk måde, så gør det.

Hvis du henviser til personer eller firmaer i din tekst, kan du ”tagge” dem i teksten, så de får en notifikation om det.

Husk også at få checket din tekst for stavefejl, inden du poster.

Indsæt links for at få trafik på dit website

Du kan bruge links i indlæg til at få læserne gjort nysgerrige på noget, der er på dit website eller din blog. Det kan også være et andet eksternt website som eksempelvis en artikel på en avis eller en analyse, der understøtter dit budskab. Indsæt derfor gerne et link i din tekst, så dine læsere kan få mere information ved at følge linket.

Husk at tilføje hashtags

Brug også gerne hashtags i dine indlæg og artikler på LinkedIn

Det er en rigtig god idé at tilføje de såkaldte hashtags til sidst i din tekst.

Hashtags, som du også kan kalde for en slags søgeord eller emneord, kan hjælpe med at drive mere trafik til dit indlæg fordi at andre på LinkedIn følger eller kan søge på bestemte hashtags.

Jeg vil anbefale at du maksimalt bruger tre hashtags og at du udvælger hashtags som er branchespecifikke eller nøgleord som relaterer sig til din tekst. Når jeg eksempelvis skriver om social selling og LinkedIn kunne mine tre hashtags være #linkedin #socialselling #købsproces.

Husk at bruge havelågetegnet “#” foran selve hashtagordet som altid skrives med små bogstaver. Eksempler: #inspiration #guide #salgsproces #forandringsledelse

Jeg vil også anbefale at du ikke laver hashtag med dit virksomhedsnavn eller produktnavne da det virker sælgende. Brug i stedet de tre hashtags på at ramme nogle emneord, som så mange som muligt vil interessere sig for.

Hashtag
Følgere
Kategori
#aalborg
136
Geografi
#aarhus
318
Geografi
#abonnement
78
Salg/markedsføring
#affald
44
Miljø/bæredygtighed
#aktier
980
Finans/økonomi
#algoritme
1.695
Teknologi
#apv
59
HR og job
#arbejdsglæde
298
HR og job
#arbejdsmarked
28
HR og job
#arbejdsmiljø
547
HR og job
#arbejdstid
335
HR og job
#arkitektur
8.720
Byggeri/arkitektur
#autisme
7.563
Sundhed
#automatisering
277
Diverse
#beskatning
638
Finans/økonomi
#beskæftigelse
67
HR og job
#bestyrelse
328
Ledelse
#bilbranchen
38
Transport
#biler
1.907
Transport
#byggebranchen
131
Byggeri/arkitektur
#byggeri
6.609
Byggeri/arkitektur
#byudvikling
94
Byggeri/arkitektur
#bæredygtig
136
Miljø/bæredygtighed
#bæredygtighed
905
Ledelse
#bæredygtigledelse
89
Ledelse
#cirkulærøkonomi
292
Miljø/bæredygtighed
#co2
3.842
Miljø/bæredygtighed
#copenhagen
1.191
Geografi
#covid19dk
182
Sundhed
#csr
18.713
Ledelse
#danmark
135
Geografi
#dansk
30
Teknologi
#danskbyggeri
39
Teknologi
#danskdesign
45
Design
#danskelinkedintips
102
Sociale medier
#danskerhverv
80
Erhverv/handel
#danskindustri
55
Erhverv/handel
#databeskyttelse
19
Teknologi
#debat
87
Diverse
#deleøkonomi
77
Miljø/bæredygtighed
#denmark
4.105
Geografi
#detailhandel
14.616
Erhverv/handel
#detvarsålidt
1.572
Diverse
#detviersammenom
120
Diverse
#digitalisering
11.196
Ledelse
#digitalmarkedsføring
9.426
Salg/markedsføring
#dkbiz
482
Erhverv/handel
#dkbyg
88
Byggeri/arkitektur
#dkcivil
21
Diverse
#dkenergi
126
Energi
#dkfinans
41
Finans/økonomi
#dkfood
99
Erhverv/handel
#dkgreen
741
Miljø/bæredygtighed
#dkjob
225
HR og job
#dkledelse
80
Ledelse
#dklifescience
45
Life Science
#dkpol
1.429
Politik
#dksocial
128
Diverse
#dkstartup
34
Iværksætteri
#dktech
54
Teknologi
#dkturisme
260
Erhverv/handel
#droner
17
Teknologi
#edtech
78.040
Skole/uddannelse
#effektiv
36
Diverse
#effektivisering
37
Diverse
#effektivitet
57
Diverse
#egenkapital
133
Finans/økonomi
#ehandel
4.760
Erhverv/handel
#eksport
130
Erhverv/handel
#elbil
159
Transport
#elbiler
44
Transport
#elevplads
22
HR og job
#energi
27.912
Diverse
#entreprenør
78
Erhverv/handel
#erhverv
56
Erhverv/handel
#erhvervsuddannelse
31
Skole/uddannelse
#facilitering
89
Diverse
#finansiering
49
Finans/økonomi
#forandring
33
Diverse
#forandringsledelse
209
Ledelse
#forbrugeradfærd
780
Salg/markedsføring
#forebyggelse
133
Sundhed
#foredrag
142
Diverse
#foredragsholder
31
Diverse
#forretning
3.229
Erhverv/handel
#forretningsindsigt
429
Ledelse
#forretningsudvikling
148
Ledelse
#freelance
54.040
HR og job
#freelancedesigner
1.859
HR og job
#fremtidensarbejdsmarked
30
Skole/uddannelse
#frivillig
72
Diverse
#frivillighed
86
Diverse
#fællesskab
69
Diverse
#fødevarer
36
Landbrug/fødevarer
#følelsesmæssigintelligens
4.062
Ledelse
#gdpr
31.771
Teknologi
#genanvendelse
50
Miljø/bæredygtighed
#genbrug
72
Miljø/bæredygtighed
#globalhandel
398
Finans/økonomi
#globalisering
701
Erhverv/handel
#godstil
6
Diverse
#grafik
432
Grafik
#grafiker
96
Grafik
#grafiskdesign
7.913
Salg/markedsføring
#grønland
33
Geografi
#grønomstilling
330
Miljø/bæredygtighed
#handel
16.567
Erhverv/handel
#hygge
245
Diverse
#illustration
75.659
Grafik
#indeklima
152
Miljø/bæredygtighed
#indkøb
38
Erhverv/handel
#informationssikkerhed
619
Teknologi
#inkasso
79
Erhverv/handel
#interim
7.149
HR og job
#internationalisering
77
Erhverv/handel
#iværksætter
243
Iværksætteri
#iværksætteri
411
Iværksætteri
#jobcenter
156
HR og job
#jobdk
452
HR og job
#jobmulighed
59
HR og job
#jobopslag
22.193
HR og job
#jobsøgende
342
HR og job
#jobsøgning
1.258
HR og job
#jobsøgningsglæde
360
HR og job
#jobåbning
54
HR og job
#kandidatportalen
50
HR og job
#kapital
49
Finans/økonomi
#karriere
7.374
HR og job
#karriererådgivning
66
HR og job
#klima
598
Miljø/bæredygtighed
#kommune
69
Stat og kommune
#kommuner
63
Stat og kommune
#kommunikation
12.333
PR/kommunikation
#kompetencer
38
Skole/uddannelse
#konsulent
65
Rådgivning
#konsulenter
3.308
Rådgivning
#konverteringsoptimering
66
Sociale medier
#korrektur
16
Diverse
#kunstigintelligens
8.703
Teknologi
#kvalitet
159
Diverse
#københavn
67
Geografi
#købscenter
3
Salg/markedsføring
#ladmighjælpedig
732
Diverse
#landbrug
65
Landbrug/fødevarer
#leasing
6.793
Finans/økonomi
#ledelse
25.956
Ledelse
#ledelsesrådgivning
9.440
Rådgivning
#lederskab
57
Ledelse
#ledig
136
HR og job
#ledigestillinger
689
HR og job
#ledigstilling
1.553
HR og job
#ledigtjob
26
HR og job
#lillevirksomhed
642
Erhverv/handel
#linkedin
1.413.447
Sociale medier
#linkedingrupper
51
Sociale medier
#linkedinprofil
40
Sociale medier
#linkedintip
1.140
Sociale medier
#linkedintips
21.333
Sociale medier
#livslanglæring
55
Skole/uddannelse
#lovgivning
1.869
Diverse
#læring
129
Skole/uddannelse
#madspild
74
Miljø/bæredygtighed
#mantra
394
Diverse
#marine
37.762
Salg/Diverse
#markedsføring
5.411
Salg/markedsføring
#marketingbudget
76
Salg/markedsføring
#medarbejderudvikling
20
HR og job
#medicinskudstyr
15
Sundhed
#miljø
155
Miljø/bæredygtighed
#modcorona
86
Diverse
#motivation
15.758.850
Diverse
#netværk
476
Erhverv/handel
#netværkskvalitet
1
Diverse
#nyeudfordringer
130
HR og job
#nyhedsbrev
80
Salg/markedsføring
#nyhedsbreve
119
Salg/markedsføring
#nytjob
1.779
HR og job
#odense
159
Geografi
#onlinehandel
2.769
Erhverv/handel
#optimering
30
Ledelse
#organisationsudvikling
52
Ledelse
#outplacement
5.425
HR og job
#oversættelse
15
Diverse
#pension
3.124
Diverse
#personale
273
HR og job
#personligbranding
100
Diverse
#podcast
53.564
Salg/markedsføring
#politik
373
Politik
#powerjobsøgerne
1.049
HR og job
#praktikplads
17
HR og job
#projektledelse
354
Ledelse
#reklame
34
Salg/markedsføring
#rekruttering
2.138
HR og job
#relation
358
Diverse
#relationer
100
Diverse
#relationsudvikling
8
Diverse
#rengøring
50
Diverse
#reputationmanagement
7.072
PR/kommunikation
#salg
7.906
Salg/markedsføring
#salgstekst
396
Salg/markedsføring
#salgstræning
35
Salg/markedsføring
#samarbejde
3.255
Ledelse
#samfundssind
27
Diverse
#samskabelse
89
Ledelse
#selvstændig
115
Erhverv/handel
#selvudvikling
20
Diverse
#seo
136.314
Salg/markedsføring
#skolechat
127
Skole/uddannelse
#smdk
33
Sociale medier
#smv
179
Erhverv/handel
#socialemedier
3.601
Sociale medier
#socialfriday
33
Begivenheder
#socialselling
39.920
Sociale medier
#socialtentreprenørskab
665
Iværksætteri
#sparring
63
Rådgivning
#strategi
57.247
Ledelse
#strategisknetworking
17
Diverse
#sundhed
906
Sundhed
#sundpol
412
Sundhed
#taktik
15
Ledelse
#teknologi
39.693
Teknologi
#tekstforfatning
717
Salg/markedsføring
#tekstforfatter
104
Salg/markedsføring
#tips
15.945
Diverse
#tipsogtricks
18
Diverse
#turisme
106
Turisme
#turnaround
1.855
Ledelse
#udbud
81
Erhverv/handel
#uddannelse
883
Skole/uddannelse
#udvikling
264
Ledelse
#undervisning
4.521
Skole/uddannelse
#valuta
1.472
Finans/økonomi
#vejledning
40
Diverse
#verdensmål
292
Miljø/bæredygtighed
#verdensmålene
71
Miljø/bæredygtighed
#viansætter
1.172
HR og job
#vidensdeling
61
Diverse
#video
59.519
Salg/markedsføring
#virksomhedsopstart
2.007
Iværksætteri
#virksomhedsside
4
Sociale medier
#visitdenmark
63
Turisme
#vækst
63
Finans/økonomi
#økologi
67
Miljø/bæredygtighed
#økonomi
4.401
Finans/økonomi

Brug ”white spacing” i dine tekster

Sørg for at bruge white spacing i dine tekster på LinkedIn for at øge læsbarheden

Jeg vil også anbefale at du bruger det som hedder “white spacing” i dine tekster.

I bund og grund går det i al sin enkelthed ud på at bryde følgeteksten gennem brugen af hyppige dobbelt linjeskift, hvilket giver ekstra luft mellem linjerne.

Den flittige brug af ekstra linjeskift gør for øvrigt også, at dine læsere forstår op til 20 procent mere af det, du fortæller. Det har forskere på Wichita State University påvist i forbindelse med et studie.

Så bryd dit budskab op i korte og mere telegramagtige sætninger i stedet for at skrive en lang tekst ud i en køre. Det gør at øjet nemmere fanger teksten, og det øger læsbarheden og forståelsen af dit budskab.

Når du vil i gang med at skrive et indlæg, skal du bare klikke i midten af feltet, hvor der står “Start et indlæg” som du finder i toppen af din LinkedIn nyhedsstrøm.

Sådan starter du et indlæg på LinkedIn

Du har som nævnt 3.000 bogstaver og tegn at gøre godt med, og du kan vedhæfte både billeder, video, dokumenter eller links til eksempelvis en landing page på dit website eller et blogindlæg på et nyhedssite.

Du skal være opmærksom på, at hvis du vil have et billede med eller for den sags skyld flere billeder, skal du vedhæfte det, før du begynder at kopiere et weblink over i tekstfeltet. Ellers vil det være billedet i weblinket, der bliver fremhævet.

Tænk over hvornår du poster dit indlæg

Blogindlæg og guide om, hvornår det er bedste at poste på LinkedIn

Når du er færdig med at skrive dit indlæg og har testet det af i din LinkedIn sandkasse, skal du tænke over, hvornår på ugen og dagen, at du vil publicere indlægget.

Helt generelt er det min erfaring, at det er bedst at poste om fra morgenstunden af på tirsdage, onsdage eller torsdage, men der findes selvfølgelig også andre tidspunkter på ugen, hvor du kan publicere indhold.

Du kan læse mere om dette emne i guiden “Hvornår er det bedste tidspunkt at poste på LinkedIn?”, som min kollega Leif Carlsen har skrevet.

Vi anbefaler at du altid bruger billeder, video eller dokumenter som visuel stopeffekt i dine indlæg for at få din målgruppe til at stoppe op ved lige netop dit indlæg.

Facebook lavede på et tidspunkt en undersøgelse, der viser at den moderne social media bruger hver dag scroller hvad der svarer til cirka 90 meter på de sociale medier eller det samme som højden på frihedsgudinden.

Det gælder derfor om at fange dit netværks opmærksomhed, når de scroller løs. For hvert indlæg får kun få millisekunders opmærksomhed. Her er billeder og video bare den mest effektive måde at få folk til at stoppe op, og bruge lidt længere tid på dit opslag fremfor rene tekstopslag, der hurtigt bliver scrollet forbi og overset.

Blogindlæg om hvordan du fanger dit netværks opmærksomhed på LinkedIn

Du kan bruge mange forskellige former for billeder, og de må gerne være med mennesker, med markante farver, store bogstaver og tal. Det kan også en gang imellem være med meget små bogstaver og tal eller lidt mørkt og sløret, så du kan få dine læsere til at klikke på billedet for at se hvad der står eller hvem der er på.

Derfor er det en god idé, hvis du får din egen LinkedIn sandkasse

Du kan med fordel oprette en såkaldt LinkedIn sandkasse, som egentlig bare er en lukket gruppe, hvor du kan “lege” og eksperimentere, og poste indlæg uden at dit netværk eller andre på LinkedIn kan se med.

På den måde kan du se, hvordan indlæggene tager sig ud indholdsmæssigt og visuelt i nyhedsstrømmen, og få eventuelt også feedback fra kollegerne eller andre du inviterer til at være med i sandkassen.

Når du så har fået rettet eventuelle stavefejl, så skærpet overskriften og måske også “tunet” på teksten, kan du kopiere den færdige tekst fra sandkassen, og publicere den på din personlig profil eller en virksomhedsside.

Konklusion i.f.m. dette blogindlæg

Idéen med at eksperimentere handler om, at du på den måde kan finde frem til, hvilke formater, der passer til de budskaber, som du ønsker at kommunikere til dit netværk på LinkedIn.

I nogle sammenhænge er det bedst “bare” at kommunikere et billede eller stykke grafik sammen med din tekst. I andre sammenhænge kan det være, at du skal uploade flere billeder for at lave en visuel historiefortælling ud af dit indlæg. Endelig kan det også være, at du skal forsøge dig med video eller lave en PDF-guide.

Kun ved at eksperimentere lidt, kan du finde ud af, hvad der virker bedst i forhold til dine budskaber og dit netværk.

Heldigvis er der masser af muligheder, og ved at bruge din fantasi lidt, kan der skabes nærmest et utal af kombinationer, hvilket også vil gøre, at det bliver lidt mere varieret og spændende for dit netværk at følge dine indlæg.

Så held og lykke med få eksperimenteret med de forskellige formater, og selvfølgelig også med at få skrevet masser af gode, relevante og værdifulde indlæg på LinkedIn 😊

De venligste hilsner

Om Eva Sachse fra Social Selling Company
close

Abonnér på vores LinkedIn nyhedsbrev.

Vi lover, at vi ikke kommer til at spamme dig. Vi sender nemlig kun nyhedsbrev en gang om måneden :-)

Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.