Guide som fortæller dig hvordan du skriver det perfekte LinkedIn indlæg

Sådan skriver du det perfekte LinkedIn indlæg

Blogindlægget, som du er begyndt at læse på, er en konkret og lavpraktisk guide til, hvordan du kan skrive indlæg, der bliver set og skaber engagement i dit LinkedIn netværk fordi dine indlæg er relevante og værdifulde.

Der postes i tusindvis af indlæg på de sociale medier hver dag, og LinkedIn er ingen undtagelse.

Vi kan selvfølgelig ikke nå at læse alle indlæg, men mange af dem, der vises i min nyhedsstrøm, lægger jeg slet ikke mærke til. Det vil sige, at jeg stopper ikke op, ser ikke billedet, læser ikke teksten eller klikker ikke på linket.

Det skyldes, at alt for mange indlæg er kedelige, uengagerende, ligegyldige eller handler om salgsbudskaber. Det betyder, at mange indlæg simpelthen ikke fanger min opmærksomhed, og dermed får de selvsamme indlæg heller ikke likes eller kommentarer fra mig, hvilket ellers kunne have medvirket til at indlæggene ville blive spredt i mit netværk.

Nu er det jo ikke alle, der er tekstforfatter af profession, men ved at du gør dig umage, bliver modtagerorienteret, tænker engagement ind i dit indlæg, og samtidigt overholde nogle tommelfingerregler, er det muligt at lave gode LinkedIn indlæg, der bliver set, delt og kommenteret.

Jeg har selv lavet i hundredevis af indlæg på LinkedIn, og jeg har derfor fået en ret god fornemmelse for hvad der virker, og hvad der ikke virker. Disse erfaringer vil jeg meget gerne dele med dig således, at du kan få mere ud af dine indsatser med at skrive indlæg.

Det gælder uanset, om det er indlæg på din personlige LinkedIn profil eller på din LinkedIn virksomhedsside (også kendt som en virksomhedsprofil eller “Company Page”).

Inden jeg begynder at fortælle dig om hvordan du laver det perfekte LinkedIn indlæg, så må vi hellere får styr på hvad et indlæg er for en størrelse.

Et indlæg er typisk en opdatering på en given status i din professionelle hverdag eller en eller anden form for vidensdeling, inspiration eller mening, som du gerne vil dele med netværket på LinkedIn.

Det er som regel noget tidsaktuelt, og her og nu orienteret som eksempelvis:

  • Deling af et link til en LinkedIn artikel, hvor du giver dit perspektiv på artiklen og beder netværket om at komme med kommentarer til emnet
  • Du har taget et billede fra et seminar, hvor du bruger billedet som blikfang og supplerer med en tekst med en eller anden form for viden/læring som du tager med derfra
  • Du har brug for input til et givent emne og du så beder netværket om at komme med deres feedback
  • I søger en ny medarbejder, og du deler et link til en landingsside med jobopslaget eller du skriver en tekst, der fortæller hvad I søger og så vedhæfter du en appellerende PDF med informationer om jobbet

Karakteristika for et LinkedIn indlæg

FUNKTIONBESKRIVELSE
FormatTypisk tidsaktuelle emner
Formatet er bedst tilAt skabe synlighed med
Dialog/engagementSom regel nemt at få dialog/engagement
LevetidTypisk dage
VisningerOpnår som regel mange visninger (tusindvis)
Hvornår tæller en visning?Mobil: 300 millisekunder. Desktop: 1 sekund. Video: 3 sekunder
Maksimale antal tegnOp til 3.000 tegn inklusive mellemrum
Maksimalt antal billederOp til 9 billeder
Afspilning af videoJa med enten “native” video eller YouTube/Vimeo link
Mulighed for underteksterJa, som SRT-fil
Embedding af dokumenterJa (PDF, Word og PowerPoint)
Mulighed for afstemningerJa
Mulighed for hashtagsJa
Mulighed for taggingJa
Her finder du information om, hvad relevant og værdifuldt LinkedIn indhold er

Populært sagt gælder det om, at du skal skrive indlæg som dit netværk på LinkedIn vil elske at læse.

Du bliver modtagerorienteret når du eksempelvis:

  • deler ud af din viden med henblik på at ville inspirere mig.
  • hjælper mig med en løsning på et problem.
  • udfordrer mig på en god måde og hjælper mig til at blive bedre til et eller andet.
  • stiller mig spørgsmål eller beder mig om input til et bestemt emne.

Så du skal forsøge på at tænke mig og mine professionelle problemer, udfordringer og muligheder ind i dit indlæg, da det vil øge min interesse for at læse dit indlæg.

Derigennem kan der opstå relevans og værdi, og når du har gjort det et tilstrækkeligt stort antal gange, vil du også få opbygget tillid til din person og din faglighed.

Hvis du har en kommerciel intention bag det at skrive indlæg på LinkedIn, så bør du have i baghovedet er, at folk som udgangspunkt ikke er på LinkedIn (eller for den sags skyld andre sociale medier) for at blive solgt til. De er der for at være sociale. På LinkedIn er folk sociale i forhold til deres professionelle netværk.

Jeg vil derfor anbefale dig, at du ikke begynder at lave et indlæg med sælgende budskaber, fortæller om jeres nye X-5000 super produkt eller deler et download link til jeres flotte PDF-farvekatalog.

Det vil som regel blive opfattet negativt af dit netværk, og i værste fald ender du bare med at blive kendt som “Sælger Helge” på LinkedIn.

Hold dig i stedet til at lave indlæg med eksempelvis inspiration og vidensdeling, da det i høj grad passer til nogle af de væsentligst årsager til, hvorfor at folk er på LinkedIn.

Du er nødt til at tænkte overskriften på dit budskab ekstra godt igennem, altså den første linie i dit indlæg. Udover at du kan forstærke dit budskab med et godt billede, en video eller andet visuelt, så vil overskriften i høj grad være det, som afgør om dit indlæg når bredt ud eller bare drukner i mængden.

En god og enkel model at bruge i udarbejdelsen af en overskrift handler om at bygge overskriften op i tre dele: En start, en midte (handling) og en slutning. Overskrifter, der er skabt på basis af denne model, kunne eksempelvis være:

  • Sådan får du en god start på dit nye job med LinkedIn
  • 10 typiske social selling spørgsmål og svar
  • Hvad skal en anbefaling på LinkedIn indeholde?
  • 4 tips til øget synlighed på LinkedIn

Så tænk meget gerne i, hvad det er at du vil opnå hos modtageren:

  • Ønsker du at inspirere og begejstre?
  • Vil du starte en debat?
  • Vil du provokere lidt og skubbe til nogle holdninger?
  • Har du brug for at få input fra dit netværk til en given problemstilling?
  • Vil du skabe nysgerrighed?
  • Skal det være en humoristiske vinkel, der får skabt opmærksomhed omkring indlægget?

Uanset om det er det ene eller det andet, så tænk overskriften godt igennem, og lav eventuelt udkast til flere forskellige overskrifter.

Tal eventuelt med en kollega og hør hans eller hendes mening om de forskellige forslag til overskrift. Så ender du med at få den helt rigtige overskrift på det.

Dit budskab skal fange modtageren

Dernæst skal du sørge for at skrive resten af teksten på en måde, der fanger modtageren. Det vil sige, at det skal være interessant og relevant for din målgruppe. Derudover må det også godt have en kant, og kan du skrive det på en humoristisk måde, så gør det.

Hvis du henviser til personer eller firmaer i din tekst, kan du ”tagge” dem i teksten, så de får en notifikation om det.

Husk også at få checket din tekst for stavefejl, inden du poster.

Indsæt links for at få trafik på dit website

Du kan bruge links i indlæg til at få læserne gjort nysgerrige på noget, der er på dit website eller din blog. Det kan også være et andet eksternt website som eksempelvis en artikel på en avis eller en analyse, der understøtter dit budskab. Indsæt derfor gerne et link i din tekst, så dine læsere kan få mere information ved at følge linket.

Husk at tilføje hashtags

Brug også gerne hashtags i dine indlæg og artikler på LinkedIn

Det er en rigtig god idé at tilføje de såkaldte hashtags til sidst i din tekst.

Hashtags, som du også kan kalde for en slags søgeord eller emneord, kan hjælpe med at drive mere trafik til dit indlæg fordi at andre på LinkedIn følger eller kan søge på bestemte hashtags.

Jeg vil anbefale at du maksimalt bruger tre hashtags og at du udvælger hashtags som er branchespecifikke eller nøgleord som relaterer sig til din tekst. Når jeg eksempelvis skriver om social selling og LinkedIn kunne mine tre hashtags være #linkedin #socialselling #købsproces.

Husk at bruge havelågetegnet “#” foran selve hashtagordet som altid skrives med små bogstaver. Eksempler: #inspiration #guide #salgsproces #forandringsledelse

Jeg vil også anbefale at du ikke laver hashtag med dit virksomhedsnavn eller produktnavne da det virker sælgende. Brug i stedet de tre hashtags på at ramme nogle emneord, som så mange som muligt vil interessere sig for.

Hashtag
Følgere
Kategori
#2fa
318
Teknologi
#aalborg
167
Geografi
#aarhus
354
Geografi
#abonnement
119
Salg/markedsføring
#affald
49
Miljø/bæredygtighed
#ai
615.071
Teknologi
#aktier
1.033
Finans/økonomi
#algoritme
1.698
Teknologi
#apv
80
HR og job
#arbejdsglæde
344
HR og job
#arbejdsmarked
35
HR og job
#arbejdsmiljø
601
HR og job
#arbejdstid
334
HR og job
#arkitektur
8.722
Byggeri/arkitektur
#autisme
8.064
Sundhed
#automatisering
341
Diverse
#beskatning
632
Finans/økonomi
#beskæftigelse
83
HR og job
#bestyrelse
435
Ledelse
#bilbranchen
43
Transport
#biler
1.890
Transport
#branding
17.865.514
Salg/markedsføring
#byggebranchen
146
Byggeri/arkitektur
#byggeri
6.639
Byggeri/arkitektur
#byplanlægning
951
Byggeri/arkitektur
#byrum
9
Byggeri/arkitektur
#byudvikling
109
Byggeri/arkitektur
#bæredygtig
160
Miljø/bæredygtighed
#bæredygtighed
1.058
Ledelse
#bæredygtigledelse
122
Ledelse
#bæredygtigtarbejdsliv
72
Ledelse
#cirkulærøkonomi
324
Miljø/bæredygtighed
#co2
4.747
Miljø/bæredygtighed
#community
134.477
Diverse
#content
61.989
Salg/markedsføring
#contentcreation
7.534
Salg/markedsføring
#contentmarketing
656.819
Salg/markedsføring
#copenhagen
1.418
Geografi
#covid19dk
183
Sundhed
#csr
21.009
Ledelse
#danmark
168
Geografi
#dansk
36
Teknologi
#danskbyggeri
39
Byggeri/arkitektur
#danskdesign
57
Design
#danskelinkedintips
265
Sociale medier
#danskerhverv
94
Erhverv/handel
#danskindustri
61
Erhverv/handel
#databeskyttelse
25
Teknologi
#debat
111
Diverse
#deleøkonomi
78
Miljø/bæredygtighed
#denmark
4.852
Geografi
#detailhandel
14.431
Erhverv/handel
#detvarsålidt
1.892
Diverse
#detviersammenom
127
Diverse
#digital
334.749
Diverse
#digitalisering
11.447
Ledelse
#digitalmarkedsføring
9.397
Salg/markedsføring
#dkbiz
528
Erhverv/handel
#dkbyg
98
Byggeri/arkitektur
#dkcivil
28
Diverse
#dkenergi
140
Energi
#dkfinans
49
Finans/økonomi
#dkfood
109
Erhverv/handel
#dkgreen
874
Miljø/bæredygtighed
#dkjob
245
HR og job
#dkledelse
87
Ledelse
#dklifescience
51
Life Science
#dkpol
1.580
Politik
#dksocial
148
Diverse
#dkstartup
38
Iværksætteri
#dktech
62
Teknologi
#dkturisme
277
Erhverv/handel
#droner
22
Teknologi
#edtech
84.779
Uddannelse/forskning
#effektiv
47
Diverse
#effektivisering
39
Diverse
#effektivitet
67
Diverse
#egenkapital
133
Finans/økonomi
#ehandel
4.793
Erhverv/handel
#ekspert
27
Diverse
#eksport
157
Erhverv/handel
#elbil
178
Transport
#elbiler
51
Transport
#elevplads
25
HR og job
#energi
27.897
Diverse
#entreprenør
86
Erhverv/handel
#erhverv
68
Erhverv/handel
#erhvervsuddannelse
37
Uddannelse/forskning
#esg
51.484
Ledelse
#facilitering
107
Diverse
#faglighed
14
Diverse
#finansiering
57
Finans/økonomi
#forandring
43
Diverse
#forandringsledelse
227
Ledelse
#forbrugeradfærd
777
Salg/markedsføring
#forebyggelse
151
Sundhed
#foredrag
164
Diverse
#foredragsholder
39
Diverse
#forretning
3.199
Erhverv/handel
#forretningsindsigt
428
Ledelse
#forretningsudvikling
174
Ledelse
#forskning
10.175
Uddannelse/forskning
#freelance
65.849
HR og job
#freelancedesigner
3.050
HR og job
#fremtidensarbejdsmarked
34
Uddannelse/forskning
#frivillig
85
Diverse
#frivillighed
107
Diverse
#fællesskab
88
Diverse
#fødevarer
45
Landbrug/fødevarer
#følelsesmæssigintelligens
4.021
Ledelse
#gdpr
32.912
Teknologi
#genanvendelse
70
Miljø/bæredygtighed
#genbrug
87
Miljø/bæredygtighed
#globalhandel
397
Finans/økonomi
#globalisering
701
Erhverv/handel
#godstil
7
Diverse
#grafik
462
Grafik
#grafiker
107
Grafik
#grafiskdesign
7.871
Salg/markedsføring
#grønland
40
Geografi
#grønnetage
6
Miljø/bæredygtighed
#grønomstilling
428
Miljø/bæredygtighed
#handel
16.506
Erhverv/handel
#hashtag
1.389
Sociale medier
#hygge
289
Diverse
#illustration
78.278
Grafik
#indeklima
159
Miljø/bæredygtighed
#informationssikkerhed
621
Teknologi
#inkasso
98
Erhverv/handel
#inspiration
1.152.273
Diverse
#interim
8.021
HR og job
#internationalisering
89
Erhverv/handel
#internkommunikation
102
Ledelse
#itsikkerhed
87
Teknologi
#iværksætter
271
Iværksætteri
#iværksætteri
443
Iværksætteri
#jobcenter
215
HR og job
#jobdk
476
HR og job
#jobmulighed
67
HR og job
#jobopslag
22.033
HR og job
#jobsøgende
369
HR og job
#jobsøgning
1.311
HR og job
#jobsøgningsglæde
358
HR og job
#jobåbning
54
HR og job
#journalistik
1.738
Medier
#kandidatportalen
54
HR og job
#kapital
65
Finans/økonomi
#karriere
7.952
HR og job
#karriererådgivning
72
HR og job
#klima
771
Miljø/bæredygtighed
#klimasikring
23
Miljø/bæredygtighed
#klimatilpasning
115
Miljø/bæredygtighed
#kommune
91
Stat og kommune
#kommuner
79
Stat og kommune
#kommunikation
13.013
PR/kommunikation
#kompetencer
43
Uddannelse/forskning
#konsulent
79
Rådgivning
#konsulenter
3.283
Rådgivning
#konverteringsoptimering
87
Sociale medier
#korrektur
20
Diverse
#kunderejse
19
Salg/markedsføring
#kunderejsen
13
Salg/markedsføring
#kundetyper
9
Salg/markedsføring
#kunstigintelligens
8.718
Teknologi
#kvalitet
182
Diverse
#københavn
92
Geografi
#købscenter
3
Salg/markedsføring
#købsproces
7
Salg/markedsføring
#ladmighjælpedig
729
Diverse
#landbrug
81
Landbrug/fødevarer
#leadgenerering
25
Salg/markedsføring
#leasing
7.219
Finans/økonomi
#ledelse
26.203
Ledelse
#ledelsesrådgivning
9.376
Rådgivning
#lederskab
73
Ledelse
#ledig
139
HR og job
#ledigestillinger
1.177
HR og job
#ledigstilling
2.191
HR og job
#ledigtjob
29
HR og job
#lillevirksomhed
636
Erhverv/handel
#linkedin
1.436.200
Sociale medier
#linkedingrupper
60
Sociale medier
#linkedinprofil
47
Sociale medier
#linkedintip
1.194
Sociale medier
#linkedintips
24.061
Sociale medier
#livslanglæring
61
Uddannelse/forskning
#lovgivning
1.855
Diverse
#læring
149
Uddannelse/forskning
#madspild
85
Miljø/bæredygtighed
#mantra
513
Diverse
#marine
39.553
Salg/Diverse
#markedsføring
5.446
Salg/markedsføring
#marketingbudget
103
Salg/markedsføring
#medarbejderudvikling
20
HR og job
#medicinskudstyr
18
Sundhed
#miljø
175
Miljø/bæredygtighed
#modcorona
86
Diverse
#motivation
15.659.503
Diverse
#natur
338
Miljø/bæredygtighed
#netværk
537
Erhverv/handel
#netværkskvalitet
2
Diverse
#nyeudfordringer
135
HR og job
#nyhedsbrev
98
Salg/markedsføring
#nyhedsbreve
124
Salg/markedsføring
#nykollega
34
HR og job
#nytjob
1.835
HR og job
#odense
174
Geografi
#onlinehandel
2.811
Erhverv/handel
#optimering
38
Ledelse
#organisationsudvikling
56
Ledelse
#outplacement
5.880
HR og job
#oversættelse
22
Diverse
#pension
3.302
Diverse
#personale
300
HR og job
#personligbranding
114
Diverse
#podcast
67.367
Salg/markedsføring
#politik
506
Politik
#powerjobsøgerne
1.075
HR og job
#praktik
210
HR og job
#praktikplads
19
HR og job
#projektledelse
377
Ledelse
#psykologisktryghed
135
Ledelse
#reklame
42
Salg/markedsføring
#rekruttering
2.334
HR og job
#relation
450
Diverse
#relationer
119
Diverse
#relationsudvikling
8
Diverse
#rengøring
57
Diverse
#reputationmanagement
7.200
PR/kommunikation
#robot
17.707
Teknologi
#robotter
473
Teknologi
#salg
7.857
Salg/markedsføring
#salgstekst
468
Salg/markedsføring
#salgstræning
39
Salg/markedsføring
#samarbejde
3.274
Ledelse
#samfundssind
27
Diverse
#samskabelse
99
Ledelse
#selvstændig
141
Erhverv/handel
#selvudvikling
24
Diverse
#seo
145.236
Salg/markedsføring
#skolechat
148
Uddannelse/forskning
#skov
55
Miljø/bæredygtighed
#smdk
34
Sociale medier
#smv
223
Erhverv/handel
#socialemedier
3.587
Sociale medier
#socialfriday
53
Begivenheder
#socialselling
42.156
Sociale medier
#socialtansvar
383
Ledelse
#socialtentreprenørskab
662
Iværksætteri
#sparring
72
Rådgivning
#statistik
148
Diverse
#strategi
56.974
Ledelse
#strategisknetworking
17
Diverse
#sundhed
944
Sundhed
#sundpol
498
Sundhed
#taktik
20
Ledelse
#teknologi
39.532
Teknologi
#tekstforfatning
722
Salg/markedsføring
#tekstforfatter
134
Salg/markedsføring
#tips
17.545
Diverse
#tipsogtricks
20
Diverse
#troværdighed
5
Diverse
#turisme
127
Turisme
#turnaround
2.152
Ledelse
#udbud
93
Erhverv/handel
#uddannelse
920
Uddannelse/forskning
#udvikling
294
Ledelse
#undervisning
4.509
Uddannelse/forskning
#valuta
1.456
Finans/økonomi
#vejledning
45
Diverse
#verdensmål
308
Miljø/bæredygtighed
#verdensmålene
74
Miljø/bæredygtighed
#viansætter
1.615
HR og job
#vidensdeling
75
Diverse
#video
62.874
Salg/markedsføring
#virksomhedsopstart
1.981
Iværksætteri
#virksomhedsside
5
Sociale medier
#visitdenmark
71
Turisme
#vækst
71
Finans/økonomi
#økologi
76
Miljø/bæredygtighed
#økonomi
4.373
Finans/økonomi

Brug ”white spacing” i dine tekster

Sørg for at bruge white spacing i dine tekster på LinkedIn for at øge læsbarheden

Jeg vil også anbefale at du bruger det som hedder “white spacing” i dine tekster.

I bund og grund går det i al sin enkelthed ud på at bryde følgeteksten gennem brugen af hyppige dobbelt linjeskift, hvilket giver ekstra luft mellem linjerne.

Den flittige brug af ekstra linjeskift gør for øvrigt også, at dine læsere forstår op til 20 procent mere af det, du fortæller. Det har forskere på Wichita State University påvist i forbindelse med et studie.

Så bryd dit budskab op i korte og mere telegramagtige sætninger i stedet for at skrive en lang tekst ud i en køre. Det gør at øjet nemmere fanger teksten, og det øger læsbarheden og forståelsen af dit budskab.

Når du vil i gang med at skrive et indlæg, skal du bare klikke i midten af feltet, hvor der står “Start et indlæg” som du finder i toppen af din LinkedIn nyhedsstrøm.

Sådan starter du et indlæg på LinkedIn

Du har som nævnt 3.000 bogstaver og tegn at gøre godt med, og du kan vedhæfte både billeder, video, dokumenter eller links til eksempelvis en landing page på dit website eller et blogindlæg på et nyhedssite.

Du skal være opmærksom på, at hvis du vil have et billede med eller for den sags skyld flere billeder, skal du vedhæfte det, før du begynder at kopiere et weblink over i tekstfeltet. Ellers vil det være billedet i weblinket, der bliver fremhævet.

Tænk over hvornår du poster dit indlæg

Blogindlæg og guide om, hvornår det er bedste at poste på LinkedIn

Når du er færdig med at skrive dit indlæg og har testet det af i din LinkedIn sandkasse, skal du tænke over, hvornår på ugen og dagen, at du vil publicere indlægget.

Helt generelt er det min erfaring, at det er bedst at poste om fra morgenstunden af på tirsdage, onsdage eller torsdage, men der findes selvfølgelig også andre tidspunkter på ugen, hvor du kan publicere indhold.

Du kan læse mere om dette emne i guiden “Hvornår er det bedste tidspunkt at poste på LinkedIn?”, som min kollega Leif Carlsen har skrevet.

Vi anbefaler at du altid bruger billeder, video eller dokumenter som visuel stopeffekt i dine indlæg for at få din målgruppe til at stoppe op ved lige netop dit indlæg.

Facebook lavede på et tidspunkt en undersøgelse, der viser at den moderne social media bruger hver dag scroller hvad der svarer til cirka 90 meter på de sociale medier eller det samme som højden på frihedsgudinden.

Det gælder derfor om at fange dit netværks opmærksomhed, når de scroller løs. For hvert indlæg får kun få millisekunders opmærksomhed. Her er billeder og video bare den mest effektive måde at få folk til at stoppe op, og bruge lidt længere tid på dit opslag fremfor rene tekstopslag, der hurtigt bliver scrollet forbi og overset.

Visualisering af resultat fra afstemning om, hvordan du bedst kan fange dit LinkedIn netværks opmærksomhed gennem opslag

Du kan bruge mange forskellige former for billeder, og de må gerne være med mennesker, med markante farver, store bogstaver og tal. Det kan også en gang imellem være med meget små bogstaver og tal eller lidt mørkt og sløret, så du kan få dine læsere til at klikke på billedet for at se hvad der står eller hvem der er på.

Derfor er det en god idé, hvis du får din egen LinkedIn sandkasse

Du kan med fordel oprette en såkaldt LinkedIn sandkasse, som egentlig bare er en lukket gruppe, hvor du kan “lege” og eksperimentere, og poste indlæg uden at dit netværk eller andre på LinkedIn kan se med.

På den måde kan du se, hvordan indlæggene tager sig ud indholdsmæssigt og visuelt i nyhedsstrømmen, og få eventuelt også feedback fra kollegerne eller andre du inviterer til at være med i sandkassen.

Når du så har fået rettet eventuelle stavefejl, så skærpet overskriften og måske også “tunet” på teksten, kan du kopiere den færdige tekst fra sandkassen, og publicere den på din personlig profil eller en virksomhedsside.

Konklusion i.f.m. dette blogindlæg

Idéen med at eksperimentere handler om, at du på den måde kan finde frem til, hvilke formater, der passer til de budskaber, som du ønsker at kommunikere til dit netværk på LinkedIn.

I nogle sammenhænge er det bedst “bare” at kommunikere et billede eller stykke grafik sammen med din tekst. I andre sammenhænge kan det være, at du skal uploade flere billeder for at lave en visuel historiefortælling ud af dit indlæg. Endelig kan det også være, at du skal forsøge dig med video eller lave en PDF-guide.

Kun ved at eksperimentere lidt, kan du finde ud af, hvad der virker bedst i forhold til dine budskaber og dit netværk.

Heldigvis er der masser af muligheder, og ved at bruge din fantasi lidt, kan der skabes nærmest et utal af kombinationer, hvilket også vil gøre, at det bliver lidt mere varieret og spændende for dit netværk at følge dine indlæg.

Så held og lykke med få eksperimenteret med de forskellige formater, og selvfølgelig også med at få skrevet masser af gode, relevante og værdifulde indlæg på LinkedIn 😊

De venligste hilsner

Eva Sachse signatur i.f.m. blogindlæg

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *