Guide som fortæller dig hvordan du skriver det perfekte LinkedIn indlæg

Sådan skriver du det perfekte LinkedIn indlæg

LINKEDIN INDLÆG: “Sådan skriver du det perfekte LinkedIn indlæg” er en konkret og lavpraktisk guide til, hvordan du kan skrive indlæg, der bliver set og skaber engagement i dit netværk fordi dine indlæg er relevante og værdifulde.

Der postes i tusindvis af indlæg på de sociale medier hver dag, og LinkedIn er ingen undtagelse.

Vi kan selvfølgelig ikke nå at læse alle indlæg, men mange af dem, der vises i min nyhedsstrøm, lægger jeg slet ikke mærke til. Det vil sige, at jeg stopper ikke op, ser ikke billedet, læser ikke teksten eller klikker ikke på linket.

Det skyldes, at alt for mange indlæg er kedelige, uengagerende, ligegyldige eller handler om salgsbudskaber. Det betyder, at mange indlæg simpelthen ikke fanger min opmærksomhed, og dermed får de selvsamme indlæg heller ikke likes eller kommentarer fra mig, hvilket ellers kunne have medvirket til at indlæggene ville blive spredt i mit netværk.

Nu er det jo. ikke alle, der er tekstforfatter af profession, men ved at du gør dig umage, bliver modtagerorienteret, tænker engagement ind i dit indlæg, og samtidigt overholde nogle tommelfingerregler, er det muligt at lave gode LinkedIn indlæg, der bliver set, delt og kommenteret.

Jeg har selv lavet i hundredevis af indlæg på LinkedIn, og jeg har derfor fået en ret god fornemmelse for hvad der virker, og hvad der ikke virker. Disse erfaringer vil jeg meget gerne dele med dig således, at du kan få mere ud af dine indsatser med at skrive indlæg.

Det gælder uanset, om det er indlæg på din personlige LinkedIn profil eller på din LinkedIn virksomhedsside (også kendt som en virksomhedsprofil eller “Company Page”).

Inden jeg begynder at fortælle dig om hvordan du laver det perfekte LinkedIn indlæg, så må vi hellere får styr på hvad et indlæg er for en størrelse.

Et indlæg er typisk en opdatering på en given status i din professionelle hverdag eller en eller anden form for vidensdeling, inspiration eller mening, som du gerne vil dele med netværket på LinkedIn.

Det er som regel noget tidsaktuelt, og her og nu orienteret som eksempelvis:

  • Deling af et link til en LinkedIn artikel, hvor du giver dit perspektiv på artiklen og beder netværket om at komme med kommentarer til emnet
  • Du har taget et billede fra et seminar, hvor du bruger billedet som blikfang og supplerer med en tekst med en eller anden form for viden/læring som du tager med derfra
  • Du har brug for input til et givent emne og du så beder netværket om at komme med deres feedback
  • I søger en ny medarbejder, og du deler et link til en landingsside med jobopslaget eller du skriver en tekst, der fortæller hvad I søger og så vedhæfter du en appellerende PDF med informationer om jobbet

Karakteristika for et LinkedIn indlæg

FUNKTIONBESKRIVELSE
FormatTypisk tidsaktuelle emner
Formatet er bedst tilAt skabe synlighed med
Dialog/engagementSom regel nemt at få dialog/engagement
LevetidTypisk dage
VisningerOpnår som regel mange visninger (tusindvis)
Hvornår tæller en visning?Mobil: 300 millisekunder. Desktop: 1 sekund. Video: 3 sekunder
Maksimale antal tegnOp til 3.000 tegn inklusive mellemrum
Maksimalt antal billederOp til 9 billeder
Afspilning af videoJa med enten “native” video eller YouTube/Vimeo link
Mulighed for underteksterJa, som SRT-fil
Embedding af dokumenterJa (PDF, Word og PowerPoint)
Mulighed for afstemningerJa
Mulighed for hashtagsJa
Mulighed for taggingJa
Her finder du information om, hvad relevant og værdifuldt LinkedIn indhold er

Hvad er det så, der kendetegner et godt indlæg på LinkedIn?

Egentligt er det ret simpelt: Det gode indlæg indeholder en eller anden form for relevant og værdifuldt indhold.

Der, hvor det pludselig bliver svært, handler om, hvordan personen, der ser dit indlæg, opfatter budskabet. For det er alene modtageren, der afgør om dit indlæg er relevant og værdiskabende.

Du kan som afsender synes, at du har lavet verdens fedeste indlæg, men hvis modtagerne opfatter indlægget som irrelevant og ligegyldig, er det jo spildt arbejde. Ja, måske ender du ligefrem med at virke støjende overfor dit netværk på LinkedIn.

Det gælder derfor om at være modtagerorienteret, når du vil kommunikere til og med dit netværk på LinkedIn.

Populært sagt gælder det om, at du skal skrive indlæg som dit netværk på LinkedIn vil elske at læse.

Du bliver modtagerorienteret når du eksempelvis:

  • deler ud af din viden med henblik på at ville inspirere mig.
  • hjælper mig med en løsning på et problem.
  • udfordrer mig på en god måde og hjælper mig til at blive bedre til et eller andet.
  • stiller mig spørgsmål eller beder mig om input til et bestemt emne.

Så du skal forsøge på at tænke mig og mine professionelle problemer, udfordringer og muligheder ind i dit indlæg, da det vil øge min interesse for at læse dit indlæg.

Derigennem kan der opstå relevans og værdi, og når du har gjort det et tilstrækkeligt stort antal gange, vil du også få opbygget tillid til din person og din faglighed.

Hvis du har en kommerciel intention bag det at skrive indlæg på LinkedIn, så bør du have i baghovedet er, at folk som udgangspunkt ikke er på LinkedIn (eller for den sags skyld andre sociale medier) for at blive solgt til. De er der for at være sociale. På LinkedIn er folk sociale i forhold til deres professionelle netværk.

Jeg vil derfor anbefale dig, at du ikke begynder at lave et indlæg med sælgende budskaber, fortæller om jeres nye X-5000 super produkt eller deler et download link til jeres flotte PDF-farvekatalog.

Det vil som regel blive opfattet negativt af dit netværk, og i værste fald ender du bare med at blive kendt som “Sælger Helge” på LinkedIn.

Hold dig i stedet til at lave indlæg med eksempelvis inspiration og vidensdeling, da det i høj grad passer til nogle af de væsentligst årsager til, hvorfor at folk er på LinkedIn.

Du er nødt til at tænkte overskriften på dit budskab ekstra godt igennem, altså den første linie i dit indlæg. Udover at du kan forstærke dit budskab med et godt billede, en video eller andet visuelt, så vil overskriften i høj grad være det, som afgør om dit indlæg når bredt ud eller bare drukner i mængden.

En god og enkel model at bruge i udarbejdelsen af en overskrift handler om at bygge overskriften op i tre dele: En start, en midte (handling) og en slutning. Overskrifter, der er skabt på basis af denne model, kunne eksempelvis være:

  • Sådan får du en god start på dit nye job med LinkedIn
  • 10 typiske social selling spørgsmål og svar
  • Hvad skal en anbefaling på LinkedIn indeholde?
  • 4 tips til øget synlighed på LinkedIn

Så tænk meget gerne i, hvad det er at du vil opnå hos modtageren:

  • Ønsker du at inspirere og begejstre?
  • Vil du starte en debat?
  • Vil du provokere lidt og skubbe til nogle holdninger?
  • Har du brug for at få input fra dit netværk til en given problemstilling?
  • Vil du skabe nysgerrighed?
  • Skal det være en humoristiske vinkel, der får skabt opmærksomhed omkring indlægget?

Uanset om det er det ene eller det andet, så tænk overskriften godt igennem, og lav eventuelt udkast til flere forskellige overskrifter.

Tal eventuelt med en kollega og hør hans eller hendes mening om de forskellige forslag til overskrift. Så ender du med at få den helt rigtige overskrift på det.

Dit budskab skal fange modtageren

Dernæst skal du sørge for at skrive resten af teksten på en måde, der fanger modtageren. Det vil sige, at det skal være interessant og relevant for din målgruppe. Derudover må det også godt have en kant, og kan du skrive det på en humoristisk måde, så gør det.

Hvis du henviser til personer eller firmaer i din tekst, kan du ”tagge” dem i teksten, så de får en notifikation om det.

Husk også at få checket din tekst for stavefejl, inden du poster.

Indsæt links for at få trafik på dit website

Du kan bruge links i indlæg til at få læserne gjort nysgerrige på noget, der er på dit website eller din blog. Det kan også være et andet eksternt website som eksempelvis en artikel på en avis eller en analyse, der understøtter dit budskab. Indsæt derfor gerne et link i din tekst, så dine læsere kan få mere information ved at følge linket.

Husk at tilføje hashtags

Brug også gerne hashtags i dine indlæg og artikler på LinkedIn

Det er en rigtig god idé at tilføje de såkaldte hashtags til sidst i din tekst.

Hashtags, som du også kan kalde for en slags søgeord eller emneord, kan hjælpe med at drive mere trafik til dit indlæg fordi at andre på LinkedIn følger eller kan søge på bestemte hashtags.

Jeg vil anbefale at du maksimalt bruger tre hashtags og at du udvælger hashtags som er branchespecifikke eller nøgleord som relaterer sig til din tekst. Når jeg eksempelvis skriver om social selling og LinkedIn kunne mine tre hashtags være #linkedin #socialselling #købsproces.

Husk at bruge havelågetegnet “#” foran selve hashtagordet som altid skrives med små bogstaver. Eksempler: #inspiration #guide #salgsproces #forandringsledelse

Jeg vil også anbefale at du ikke laver hashtag med dit virksomhedsnavn eller produktnavne da det virker sælgende. Brug i stedet de tre hashtags på at ramme nogle emneord, som så mange som muligt vil interessere sig for.

Hashtag
Følgere
Kategori
#aalborg
147
Geografi
#aarhus
331
Geografi
#abonnement
99
Salg/markedsføring
#affald
47
Miljø/bæredygtighed
#aktier
1.019
Finans/økonomi
#algoritme
1.695
Teknologi
#apv
66
HR og job
#arbejdsglæde
318
HR og job
#arbejdsmarked
30
HR og job
#arbejdsmiljø
570
HR og job
#arbejdstid
335
HR og job
#arkitektur
8.718
Byggeri/arkitektur
#autisme
7.742
Sundhed
#automatisering
306
Diverse
#beskatning
636
Finans/økonomi
#beskæftigelse
70
HR og job
#bestyrelse
376
Ledelse
#bilbranchen
40
Transport
#biler
1.900
Transport
#byggebranchen
136
Byggeri/arkitektur
#byggeri
6.622
Byggeri/arkitektur
#byplanlægning
954
Byggeri/arkitektur
#byudvikling
101
Byggeri/arkitektur
#byrum
8
Byggeri/arkitektur
#byudvikling
101
Byggeri/arkitektur
#bæredygtig
147
Miljø/bæredygtighed
#bæredygtighed
972
Ledelse
#bæredygtigledelse
107
Ledelse
#cirkulærøkonomi
306
Miljø/bæredygtighed
#co2
4.202
Miljø/bæredygtighed
#copenhagen
1.280
Geografi
#covid19dk
182
Sundhed
#csr
19.713
Ledelse
#danmark
147
Geografi
#dansk
33
Teknologi
#danskbyggeri
39
Byggeri/arkitektur
#danskdesign
50
Design
#danskelinkedintips
140
Sociale medier
#danskerhverv
86
Erhverv/handel
#danskindustri
57
Erhverv/handel
#databeskyttelse
23
Teknologi
#debat
96
Diverse
#deleøkonomi
77
Miljø/bæredygtighed
#denmark
4.383
Geografi
#detailhandel
14.537
Erhverv/handel
#detvarsålidt
1.696
Diverse
#detviersammenom
124
Diverse
#digitalisering
11.317
Ledelse
#digitalmarkedsføring
9.412
Salg/markedsføring
#dkbiz
505
Erhverv/handel
#dkbyg
93
Byggeri/arkitektur
#dkcivil
25
Diverse
#dkenergi
130
Energi
#dkfinans
43
Finans/økonomi
#dkfood
102
Erhverv/handel
#dkgreen
807
Miljø/bæredygtighed
#dkjob
234
HR og job
#dkledelse
82
Ledelse
#dklifescience
46
Life Science
#dkpol
1.499
Politik
#dksocial
137
Diverse
#dkstartup
36
Iværksætteri
#dktech
59
Teknologi
#dkturisme
266
Erhverv/handel
#droner
22
Teknologi
#edtech
81.635
Uddannelse/forskning
#effektiv
42
Diverse
#effektivisering
37
Diverse
#effektivitet
62
Diverse
#egenkapital
133
Finans/økonomi
#ehandel
4.780
Erhverv/handel
#eksport
143
Erhverv/handel
#elbil
168
Transport
#elbiler
48
Transport
#elevplads
23
HR og job
#energi
27.923
Diverse
#entreprenør
81
Erhverv/handel
#erhverv
59
Erhverv/handel
#erhvervsuddannelse
31
Uddannelse/forskning
#facilitering
97
Diverse
#finansiering
53
Finans/økonomi
#forandring
38
Diverse
#forandringsledelse
215
Ledelse
#forbrugeradfærd
780
Salg/markedsføring
#forebyggelse
140
Sundhed
#foredrag
152
Diverse
#foredragsholder
34
Diverse
#forretning
3.219
Erhverv/handel
#forretningsindsigt
430
Ledelse
#forretningsudvikling
161
Ledelse
#forskning
10.200
Uddannelse/forskning
#freelance
60.128
HR og job
#freelancedesigner
2.273
HR og job
#fremtidensarbejdsmarked
31
Uddannelse/forskning
#frivillig
78
Diverse
#frivillighed
91
Diverse
#fællesskab
79
Diverse
#fødevarer
41
Landbrug/fødevarer
#følelsesmæssigintelligens
4.043
Ledelse
#gdpr
32.330
Teknologi
#genanvendelse
58
Miljø/bæredygtighed
#genbrug
80
Miljø/bæredygtighed
#globalhandel
398
Finans/økonomi
#globalisering
699
Erhverv/handel
#godstil
7
Diverse
#grafik
450
Grafik
#grafiker
102
Grafik
#grafiskdesign
7.901
Salg/markedsføring
#grønland
39
Geografi
#grønnetage
5
Miljø/bæredygtighed
#grønomstilling
369
Miljø/bæredygtighed
#handel
16.552
Erhverv/handel
#hygge
267
Diverse
#illustration
77.454
Grafik
#indeklima
157
Miljø/bæredygtighed
#informationssikkerhed
619
Teknologi
#inkasso
85
Erhverv/handel
#inspiration
1.153.259
Diverse
#interim
7.515
HR og job
#internationalisering
81
Erhverv/handel
#iværksætter
260
Iværksætteri
#iværksætteri
428
Iværksætteri
#jobcenter
176
HR og job
#jobdk
462
HR og job
#jobmulighed
65
HR og job
#jobopslag
22.131
HR og job
#jobsøgende
350
HR og job
#jobsøgning
1.276
HR og job
#jobsøgningsglæde
360
HR og job
#jobåbning
55
HR og job
#kandidatportalen
51
HR og job
#kapital
58
Finans/økonomi
#karriere
7.602
HR og job
#karriererådgivning
70
HR og job
#klima
658
Miljø/bæredygtighed
#klimasikring
21
Miljø/bæredygtighed
#klimatilpasning
111
Miljø/bæredygtighed
#kommune
77
Stat og kommune
#kommuner
70
Stat og kommune
#kommunikation
12.635
PR/kommunikation
#kompetencer
42
Uddannelse/forskning
#konsulent
73
Rådgivning
#konsulenter
3.304
Rådgivning
#konverteringsoptimering
74
Sociale medier
#korrektur
17
Diverse
#kunstigintelligens
8.692
Teknologi
#kvalitet
171
Diverse
#københavn
73
Geografi
#købscenter
3
Salg/markedsføring
#ladmighjælpedig
731
Diverse
#landbrug
74
Landbrug/fødevarer
#leasing
6.965
Finans/økonomi
#ledelse
26.078
Ledelse
#ledelsesrådgivning
9.422
Rådgivning
#lederskab
62
Ledelse
#ledig
137
HR og job
#ledigestillinger
833
HR og job
#ledigstilling
1.804
HR og job
#ledigtjob
29
HR og job
#lillevirksomhed
641
Erhverv/handel
#linkedin
1.429.034
Sociale medier
#linkedingrupper
57
Sociale medier
#linkedinprofil
42
Sociale medier
#linkedintip
1.167
Sociale medier
#linkedintips
22.436
Sociale medier
#livslanglæring
56
Uddannelse/forskning
#lovgivning
1.862
Diverse
#læring
140
Uddannelse/forskning
#madspild
83
Miljø/bæredygtighed
#mantra
433
Diverse
#marine
38.742
Salg/Diverse
#markedsføring
5.444
Salg/markedsføring
#marketingbudget
95
Salg/markedsføring
#medarbejderudvikling
20
HR og job
#medicinskudstyr
15
Sundhed
#miljø
161
Miljø/bæredygtighed
#modcorona
86
Diverse
#motivation
15.733.110
Diverse
#natur
277
Miljø/bæredygtighed
#netværk
507
Erhverv/handel
#netværkskvalitet
1
Diverse
#nyeudfordringer
133
HR og job
#nyhedsbrev
86
Salg/markedsføring
#nyhedsbreve
122
Salg/markedsføring
#nytjob
1.800
HR og job
#odense
162
Geografi
#onlinehandel
2.793
Erhverv/handel
#optimering
36
Ledelse
#organisationsudvikling
54
Ledelse
#outplacement
5.607
HR og job
#oversættelse
18
Diverse
#pension
3.199
Diverse
#personale
290
HR og job
#personligbranding
106
Diverse
#podcast
58.829
Salg/markedsføring
#politik
418
Politik
#powerjobsøgerne
1.067
HR og job
#praktikplads
18
HR og job
#projektledelse
364
Ledelse
#reklame
35
Salg/markedsføring
#rekruttering
2.231
HR og job
#relation
396
Diverse
#relationer
108
Diverse
#relationsudvikling
8
Diverse
#rengøring
52
Diverse
#reputationmanagement
7.121
PR/kommunikation
#salg
7.891
Salg/markedsføring
#salgstekst
468
Salg/markedsføring
#salgstræning
37
Salg/markedsføring
#samarbejde
3.267
Ledelse
#samfundssind
27
Diverse
#samskabelse
92
Ledelse
#selvstændig
129
Erhverv/handel
#selvudvikling
22
Diverse
#seo
141.394
Salg/markedsføring
#skolechat
132
Uddannelse/forskning
#skov
50
Miljø/bæredygtighed
#smdk
34
Sociale medier
#smv
199
Erhverv/handel
#socialemedier
3.602
Sociale medier
#socialfriday
46
Begivenheder
#socialselling
41.359
Sociale medier
#socialtentreprenørskab
664
Iværksætteri
#sparring
67
Rådgivning
#strategi
57.149
Ledelse
#strategisknetworking
17
Diverse
#sundhed
920
Sundhed
#sundpol
444
Sundhed
#taktik
17
Ledelse
#teknologi
39.637
Teknologi
#tekstforfatning
720
Salg/markedsføring
#tekstforfatter
121
Salg/markedsføring
#tips
16.708
Diverse
#tipsogtricks
19
Diverse
#turisme
114
Turisme
#turnaround
1.979
Ledelse
#udbud
83
Erhverv/handel
#uddannelse
900
Uddannelse/forskning
#udvikling
281
Ledelse
#undervisning
4.531
Uddannelse/forskning
#valuta
1.464
Finans/økonomi
#vejledning
43
Diverse
#verdensmål
300
Miljø/bæredygtighed
#verdensmålene
74
Miljø/bæredygtighed
#viansætter
1.326
HR og job
#vidensdeling
69
Diverse
#video
61.006
Salg/markedsføring
#virksomhedsopstart
2.001
Iværksætteri
#virksomhedsside
4
Sociale medier
#visitdenmark
65
Turisme
#vækst
66
Finans/økonomi
#økologi
71
Miljø/bæredygtighed
#økonomi
4.396
Finans/økonomi

Brug ”white spacing” i dine tekster

Sørg for at bruge white spacing i dine tekster på LinkedIn for at øge læsbarheden

Jeg vil også anbefale at du bruger det som hedder “white spacing” i dine tekster.

I bund og grund går det i al sin enkelthed ud på at bryde følgeteksten gennem brugen af hyppige dobbelt linjeskift, hvilket giver ekstra luft mellem linjerne.

Den flittige brug af ekstra linjeskift gør for øvrigt også, at dine læsere forstår op til 20 procent mere af det, du fortæller. Det har forskere på Wichita State University påvist i forbindelse med et studie.

Så bryd dit budskab op i korte og mere telegramagtige sætninger i stedet for at skrive en lang tekst ud i en køre. Det gør at øjet nemmere fanger teksten, og det øger læsbarheden og forståelsen af dit budskab.

Når du vil i gang med at skrive et indlæg, skal du bare klikke i midten af feltet, hvor der står “Start et indlæg” som du finder i toppen af din LinkedIn nyhedsstrøm.

Sådan starter du et indlæg på LinkedIn

Du har som nævnt 3.000 bogstaver og tegn at gøre godt med, og du kan vedhæfte både billeder, video, dokumenter eller links til eksempelvis en landing page på dit website eller et blogindlæg på et nyhedssite.

Du skal være opmærksom på, at hvis du vil have et billede med eller for den sags skyld flere billeder, skal du vedhæfte det, før du begynder at kopiere et weblink over i tekstfeltet. Ellers vil det være billedet i weblinket, der bliver fremhævet.

Tænk over hvornår du poster dit indlæg

Blogindlæg og guide om, hvornår det er bedste at poste på LinkedIn

Når du er færdig med at skrive dit indlæg og har testet det af i din LinkedIn sandkasse, skal du tænke over, hvornår på ugen og dagen, at du vil publicere indlægget.

Helt generelt er det min erfaring, at det er bedst at poste om fra morgenstunden af på tirsdage, onsdage eller torsdage, men der findes selvfølgelig også andre tidspunkter på ugen, hvor du kan publicere indhold.

Du kan læse mere om dette emne i guiden “Hvornår er det bedste tidspunkt at poste på LinkedIn?”, som min kollega Leif Carlsen har skrevet.

Vi anbefaler at du altid bruger billeder, video eller dokumenter som visuel stopeffekt i dine indlæg for at få din målgruppe til at stoppe op ved lige netop dit indlæg.

Facebook lavede på et tidspunkt en undersøgelse, der viser at den moderne social media bruger hver dag scroller hvad der svarer til cirka 90 meter på de sociale medier eller det samme som højden på frihedsgudinden.

Det gælder derfor om at fange dit netværks opmærksomhed, når de scroller løs. For hvert indlæg får kun få millisekunders opmærksomhed. Her er billeder og video bare den mest effektive måde at få folk til at stoppe op, og bruge lidt længere tid på dit opslag fremfor rene tekstopslag, der hurtigt bliver scrollet forbi og overset.

Blogindlæg om hvordan du fanger dit netværks opmærksomhed på LinkedIn

Du kan bruge mange forskellige former for billeder, og de må gerne være med mennesker, med markante farver, store bogstaver og tal. Det kan også en gang imellem være med meget små bogstaver og tal eller lidt mørkt og sløret, så du kan få dine læsere til at klikke på billedet for at se hvad der står eller hvem der er på.

Derfor er det en god idé, hvis du får din egen LinkedIn sandkasse

Du kan med fordel oprette en såkaldt LinkedIn sandkasse, som egentlig bare er en lukket gruppe, hvor du kan “lege” og eksperimentere, og poste indlæg uden at dit netværk eller andre på LinkedIn kan se med.

På den måde kan du se, hvordan indlæggene tager sig ud indholdsmæssigt og visuelt i nyhedsstrømmen, og få eventuelt også feedback fra kollegerne eller andre du inviterer til at være med i sandkassen.

Når du så har fået rettet eventuelle stavefejl, så skærpet overskriften og måske også “tunet” på teksten, kan du kopiere den færdige tekst fra sandkassen, og publicere den på din personlig profil eller en virksomhedsside.

Konklusion i.f.m. dette blogindlæg

Idéen med at eksperimentere handler om, at du på den måde kan finde frem til, hvilke formater, der passer til de budskaber, som du ønsker at kommunikere til dit netværk på LinkedIn.

I nogle sammenhænge er det bedst “bare” at kommunikere et billede eller stykke grafik sammen med din tekst. I andre sammenhænge kan det være, at du skal uploade flere billeder for at lave en visuel historiefortælling ud af dit indlæg. Endelig kan det også være, at du skal forsøge dig med video eller lave en PDF-guide.

Kun ved at eksperimentere lidt, kan du finde ud af, hvad der virker bedst i forhold til dine budskaber og dit netværk.

Heldigvis er der masser af muligheder, og ved at bruge din fantasi lidt, kan der skabes nærmest et utal af kombinationer, hvilket også vil gøre, at det bliver lidt mere varieret og spændende for dit netværk at følge dine indlæg.

Så held og lykke med få eksperimenteret med de forskellige formater, og selvfølgelig også med at få skrevet masser af gode, relevante og værdifulde indlæg på LinkedIn 😊

De venligste hilsner

Om Eva Sachse fra Social Selling Company
close

Abonnér på vores LinkedIn inspirationsnyhedsbrev.

Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *