Sales Navigator: Værdifuldt leadgenereringsværktøj eller spild af penge?
Har du brug for at finde nye potentielle kunder via LinkedIn på en effektiv og mere automatiseret måde?
Så skal du måske overveje at bruge Sales Navigator, der er et såkaldt prospecting-værktøj, som gennem avancerede søgefunktioner, kan hjælpe dig med at finde leads og potentielle kunder.
Det betyder dog ikke at Sales Navigator er for alle og enhver.
Først og fremmest skal din salgsmodel passe i forhold til at bruge Sales Navigator som værktøj.
Det handler blandt andet om antallet af leads og kunder, du har brug for at bearbejde, hvor lang din salgscyklus er, gennemsnitsordrestørrelse m.m.
Samtidigt kræver det en vis grad af systematik, registrering af de næste handlinger i forhold til emnerne og ikke mindst opfølgning.
Om Sales Navigator er noget for dig eller om du kan nøjes med gratisudgaven af LinkedIn, får du svar på i dette webinar.
- Hvad er forskellen på gratisudgaven af LinkedIn og Sales Navigator?
- Hvem henvender Sales Navigator sig til?
- Derfor kræver det systematik at få succes med Sales Navigator
- Er Sales Navigator pengene værd eller kan du nøjes med gratisudgaven?
Webinaret afholdes onsdag den 4. juni 2024 kl. 10:00-10:45.
Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video.
Alle vores webinarer bliver optaget og du får efterfølgende tilsendt link til replay video.
Hvis du ikke kan vente til den kommende dato for webinaret, kan du allerede nedenfor se replay video af den senest afholdte udgave af webinaret.
Du får inspiration og indsigt i forskellen på gratisudgaven af LinkedIn og Sales Navigator, og hvordan dette værktøj kan bruges til B2B-prospecting og leadgenerering samt automatisk monitorering af emner.
Webinaret er for dig, der på eksekverende niveau arbejder med relationsdrevet B2B-salg eller dig, som på ledelsesmæssig niveau har brug for at stifte bekendtskab med Sales Navigator. Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Sælger, account manager eller anden kundevendt rolle
- CSO, salgsdirektør eller salgschef
- Soloselvstændig
- Ejerleder
Eva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem øget synlighed på LinkedIn og social selling. Endvidere er hun medstifter af Learning Community.
Leif Carlsen er LinkedIn ekspert og hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn i kommerciel sammenhæng. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Learning Community, som er Danmarks første dedikerede læringsunivers indenfor LinkedIn og social selling.
Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.
Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.
Ja, du er meget velkommen til at stille spørgsmål undervejs, og på den måde få ekstra udbytte ud af at deltage live i webinaret.
Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.
Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.
Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.