Sales Navigator: Værdifuldt leadgenereringsværktøj eller spild af penge?
Har du brug for at finde nye potentielle kunder via LinkedIn på en effektiv og mere automatiseret måde?
Så skal du måske overveje at bruge Sales Navigator, der er et såkaldt prospecting-værktøj, som gennem avancerede søgefunktioner, kan hjælpe dig med at finde leads og potentielle kunder.
Det betyder dog ikke at Sales Navigator er for alle og enhver.
Først og fremmest skal din salgsmodel passe i forhold til at bruge Sales Navigator som værktøj.
Det handler blandt andet om antallet af leads og kunder, du har brug for at bearbejde, hvor lang din salgscyklus er, gennemsnitsordrestørrelse m.m.
Samtidigt kræver det en vis grad af systematik, registrering af de næste handlinger i forhold til emnerne og ikke mindst opfølgning.
Om Sales Navigator er noget for dig eller om du kan nøjes med gratisudgaven af LinkedIn, får du svar på i dette webinar.
- Hvad er forskellen på gratisudgaven af LinkedIn og Sales Navigator?
- Hvem henvender Sales Navigator sig til?
- Derfor kræver det systematik at få succes med Sales Navigator
- Er Sales Navigator pengene værd eller kan du nøjes med gratisudgaven?
Webinaret afholdes onsdag den 4. juni 2025 kl. 10:00-10:45.
Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video.
Alle vores webinarer bliver optaget og du får efterfølgende tilsendt link til replay video.
Hvis du ikke kan vente til den kommende dato for webinaret, kan du allerede nedenfor se replay video af den senest afholdte udgave af webinaret.
Du får inspiration og indsigt i forskellen på gratisudgaven af LinkedIn og Sales Navigator, og hvordan dette værktøj kan bruges til B2B-prospecting og leadgenerering samt automatisk monitorering af emner.
Webinaret er for dig, der på eksekverende niveau arbejder med relationsdrevet B2B-salg eller dig, som på ledelsesmæssig niveau har brug for at stifte bekendtskab med Sales Navigator. Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Sælger, account manager eller anden kundevendt rolle
- CSO, salgsdirektør eller salgschef
- Soloselvstændig
- Ejerleder
Eva Sachse er LinkedIn-ekspert, social selling-specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med specielt LinkedIn, skabelse af indhold samt hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Endvidere er hun medstifter af Social Selling Community, som er online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.
Leif Carlsen er LinkedIn-ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at få øget synlighed og nye kunder via social selling-metodikken på LinkedIn. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Social Selling Community, som er online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.