Salgsbrevkassen med spørgsmål fra lytterne del 3
Så fik Leon Birdi og Leif Carlsen optaget tredje og foreløbig sidste del af salgsbrevkassen med spørgsmål fra lytterne. Det er blevet til ikke så lidt af en marathon podcast på ikke mindre end 3 timer. Til gengæld nåede Leon og Leif igennem alle de indsendte spørgsmål, og det blev til stort tag-selv-bord med masser af inspiration, viden og meninger om hvordan du kan arbejde med salg og social selling i hverdagen.
I denne podcast kommer Leon og Leif blandt andet ind på:
- Derfor er sommerferien perfekt til at publicere podcasts og andet content
- Hvornår sender du et tilbud? Lyt gerne til vores podcast om tilbudskonvertering
- De forskellige persontyper som man møder i salget, og hvordan man tackler dem
- Værdibaseret salg og løsningssalg
- Hvad kan vi lære at tyskerne og svenskerne på servicefronten?
- Don’t take no for an answer! Lad være med at give op efter det første nej
- Spørgeteknikker: Stiller du nok spørgsmål som sælger?
- Kundetilfredshedsanalyser: Kan de bruges til noget og hvordan gør man?
Her kan du lytte til podcasten
Du kan høre podcasten på iTunes på dette link eller ved at klikke på play-knappen nedenfor.
[powerpress url=”https://traffic.libsyn.com/socialsellingcompany/Social_Selling_Radio_episode_24_Salgspodcasten.mp3″]
Du kan også abonnere på vores podcast, så du automatisk får besked når der kommer nye episoder. Det er helt gratis og utrolig nemt, og du kan altid afmelde abonnementet. For at abonnere på podcasten via iTunes, så klik på dette link. Hvis du har en Android smartphone kan du abonnere på podcasten via Stitcher på dette link. Du kan også abonnere på vores podcast via SoundCloud ved at klikke på dette link.
Har du et spørgsmål til os?
Hvis du selv har et spørgsmål til os eller har en idé til et emne, som du tænker at vi skal belyse i en podcast, så er du altid meget velkommen til at skrive det i kommentarfeltet under blogindlægget.
God fornøjelse med at lytte til podcasten :-)
Del også meget gerne podcasten med kollegaer eller andre i dit netværk, som du tænker kan have glæde og værdi af den.
De venligste hilsner
Leon og Leif
Skriv et svar