Podcast episode med Thomas Jarolics om hans oplevelser med kold canvas

Tillykke! Dit navn er blevet udtrukket i vores guldtombola og derfor ringer jeg til dig

“Tillykke! Dit navn er blevet udtrukket i vores guldtombola og derfor ringer jeg til dig”. Dette er faktisk et salgsbudskab som Thomas Jarolics blev præsenteret for, da han blev ringet op af en telefonsælger. Det siger næsten sig selv, at den pågældende telefonsælger ikke havde den store succes i sit forehavende overfor Thomas. Dertil var salgspitchen simpelthen for søgt og langt ude.

Thomas Jarolics i Social Selling Radio episode 65

I Social Selling Radio episode 65 har vi valgt at tage udgangspunkt i Thomas’ personlige oplevelse med telemarketing og kold canvas.

Rent faktisk arbejder han selv med telemarketing og salg i form af, at Thomas til hverdag arbejder som salgscoach for blandt andre Berlingske Media. Derfor kender han selv til hvor svært det kan være at komme igennem på telefonen, og at kold canvas er en utrolig svær disciplin at mestre.

I podcasten taler jeg med Thomas om, hvorfor at det er en dårlig idé at bruge den potentielle kundes navn hele tiden, og om det er en god idé at spørge kunden om man forstyrrer, når man ringer op.

Vi får også talt om Thomas’ egen podcast, der hedder “Hårnålens værdi”, og handler om hvordan det er lykkedes ham at bytte en hårnål til et vaskeægte Rolex ud – selvfølgelig ikke direkte fra hårnål til ur, men gennem en lang række byttehandler.

Social Selling Radio episode 65 er et af de længere afsnit, men der er til gengæld masser af inspiration og viden at hente for dig, der arbejder med salg.

Så hold ud og lyt med hele vejen for at få alle Thomas’ guldkorn, tips og tricks til at blive bedre til at arbejde med dine salgsindsatser.

God fornøjelse med at lytte til podcast episoden med Thomas Jarolics.

De venligste hilsner

Leif Carlsen blog signatur

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *