Blogindlæg og podcast episode om hvordan den moderne sælger arbejder med sine salgsindsatser del 2

Sådan arbejder den moderne sælger med salg del 2

DEN MODERNE SÆLGER: Som Leon Birdi og jeg var inde på i Social Selling Radio episode 51, er den moderne sælger nu om dage nødt til at mestre både de klassiske salgsdyder og social selling metodikken for at kunne skabe resulteter. Det betyder også, at det ikke er enten eller med hensyn til social selling og klassisk salg – det er både-og.

Det handler om at kundernes købsproces har været under stor forandring i de seneste år. Den gennemsnitlige kunde tager nu ca. 60 % af købsprocessen selv før han eller hun kontakter en sælger eller en virksomhed.

Det handler derfor om, at den moderne sælger skal indretter sine salgsindsatser på en måde, at kunden gennem både social selling indsatser finder frem til sælgeren, og når så først dialogen er skabt, så kan den moderne sælger tage over med de klassiske salgsdyder.

Dette er igen omdrejningspunktet for anden del af “Sådan arbejder den moderne sælger med salg” miniserien. Vi taler blandt andet om hvordan, at du som en moderne sælger skal arbejde med at definere din salgsstrategi – både indenfor klassisk salg og social selling.

Her kan du lytte til podcast episoden

God fornøjelse med at lytte til podcast episoden :-)

De venligste hilsner

Leif Carlsen fra Social Selling Company
Her finder du information om sparring og rådgivning med LinkedIn ekspert Leif Carlsen om social selling, LinkedIn og Sales Navigator
close

Abonnér på vores LinkedIn inspirationsnyhedsbrev.

Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *