Sådan gør du dine emner mere købeklare

Synes du, at dine kundeemner sidder lidt tungere på pengekassen?

Og holder igen med investeringer og indkøb for tiden?

Du får derfor oftere et nej tak til en videre dialog.

Løsningen er, at du skal ændre salgsfokus fra kun at jagte grydeklare kunder til (også) at skabe et behov hos kundeemnerne.

Denne transformation er omdrejningspunktet for dette inspirationswebinar.

Her finder du information om hvad vi bl.a. kommer til at tale om af emner under LinkedIn webinaret

Agenda

  • Hvordan skaber du et behov hos kundeemnet?
  • Hvordan kan du opbygge en business case for kunden?
  • Sådan gør du dit tilbud værdiskabende
  • Hvilke værktøjer skal du rekalibrere?
Her finder du information om dato og tidspunkt for afholdelse af dette LinkedIn webinar

Dato og tidspunkt

Webinaret afholdes onsdag 15. maj 2024 kl. 10:00-10:45.

Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video og slides.

Her kan du tilmelde dig LinkedIn inspirationswebinar

Tilmelding

Du får adgang til replay video af LinkedIn inspirationswebinaret

Replay video

Alle vores webinarer bliver optaget og du får efterfølgende tilsendt link til replay video, podcast og PDF af de viste slides.

Hvis du ikke kan vente til den kommende dato for webinaret, kan du allerede nedenfor se replay video af den senest afholdte udgave af webinaret.

Her finder du link til replay video af seneste udgave af inspirationswebinaret "Sådan gøre du dine kundeemner mere købeklare"
Her finder du information om udbyttet ved at deltage i dette LinkedIn inspirationswebinar

Udbytte

Du får konkret inspiration og idéer til, hvordan du kan arbejde med behovsskabelse overfor dine kundeemner – både i forhold til social selling indsatser via LinkedIn og mere klassiske salgsindsatser.

Her finder du information om målgruppen for dette LinkedIn webinar

Målgruppe

Webinaret er for dig, som arbejder med B2B-relationssalg og længerevarende salgscyklusser. Du har enten en strategisk eller eksekverende rolle, og kan sikkert se dig selv i en af disse titler:

  • Ejerleder
  • Soloselvstændig
  • CSO, salgsdirektør eller salgschef
  • Sælger eller key account manager
  • Konsulent og rådgiver med salgsansvar
Her finder du information om vores webinarværter

Dine webinarværter

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er LinkedIn ekspert og hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn i kommerciel sammenhæng. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Learning Community, som er Danmarks første dedikerede læringsunivers indenfor LinkedIn og social selling.

Her finder du information om Leon BirdiLeon Birdi, der ofte omtales som “Mr. Classic Sales”, er anerkendt som en af Danmarks dygtigste undervisere inden for klassisk salg. Leon dyrker i høj grad princippet om “Fail fast, learn fast” ud fra en tankegang om, at det gælder om at få eksekveret i hverdagen på den indlærte salgstræning, for derigennem at finde ud af hvad der virker ude hos den enkelte kunde. Leon står endvidere bag salgspodcasten “Sælg for helvede”.

Her finder du information om ofte stillede spørgsmål i forbindelse med LinkedIn webinaret

Ofte stillede spørgsmål

Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.

Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.

Ja, du er meget velkommen til at stille spørgsmål undervejs, og på den måde få ekstra udbytte ud af at deltage live i webinaret.

Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.

Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.

Ja, du får efterfølgende tilsendt link til en PDF-fil af de viste slides.

Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.