10 typiske spørgsmål og svar til social selling
Hvad er de 10 typiske og oftest stillede spørgsmål når det gælder social selling? Det kan du høre meget mere om i Social Selling Radio episode 42, hvor vi selvfølgelig også kommer med svarene på de 10 spørgsmål. Det er dermed også vores bud på en slags social selling FAQ (Frequently Asked Questions).
Vi har dels spurgt vores netværk og følgere på LinkedIn, Facebook og Twitter, og dels fundet frem til de oftest stillede spørgsmål, når vi afholder foredrag, workshops og kurser rundt omkring i landet.
De 10 oftest stillede social selling spørgsmål er:
- Skal jeg opgradere til LinkedIn Premium?
- Hvad er LinkedIns Social Selling Index?
- Hvornår skal jeg bruge indlæg og hvornår skal jeg bruge LinkedIn artikler (tidligere kendt som LinkedIn Pulse blogindlæg)?
- Hvordan kendetegner et godt LinkedIn profilbillede?
- Er det en god idé at skrive mit telefonnummer ind som en del af mit navn på LinkedIn?
- Hvorfor skal jeg bruge min profil i firmaets interesse?
- Er det okay at kommunikere priser og kampagner i indlæg eller LinkedIn artikler?
- Kan jeg nøjes med standardteksten når jeg connecter eller bør jeg skrive mere?
- Hvor langt skal en LinkedIn artikel være?
- Hvornår på dagen skal jeg poste opslag?
Udover at komme med konkrete svar på alle spørgsmålene, kommer vi også med en række tips og tricks i forhold til en række af punkterne med henblik på at hjælpe dig til at få mere ud af social selling metodikken.
Du er velkommen til at dele podcasten med kollegaer, i dit netværk eller med andre, som du tænker kan have glæde og værdi af at lytte med.
God fornøjelse med at lytte til podcasten 😊
De venligste hilsner
Skriv et svar