Social Selling CompanySocial Selling Company
  • (+45) 61 46 93 40
  • Search
    • Vi hjælper med
      • Sparring og rådgivning
      • Salg via LinkedIn (social selling)
      • Øget synlighed på LinkedIn
      • LinkedIn virksomhedssider
      • LinkedIn profiloptimering
      • Online LinkedIn træning
    • Kunder
      • Kunder som vi har hjulpet
      • Hvad siger kunderne om os?
      • Kundecases
    • Viden
      • Artikler og blogindlæg
      • Nyhedsbrev
      • Webinarer
      • Podcast
      • Video
      • Social selling bogen
    • Om os
      • Sådan hjælper vi dig
      • Historien bag os
      • Om Eva Sachse
      • Om Leif Carlsen
    • Kontakt
    • Vi hjælper med
      • Sparring og rådgivning
      • Salg via LinkedIn (social selling)
      • Øget synlighed på LinkedIn
      • LinkedIn virksomhedssider
      • LinkedIn profiloptimering
      • Online LinkedIn træning
    • Kunder
      • Kunder som vi har hjulpet
      • Hvad siger kunderne om os?
      • Kundecases
    • Viden
      • Artikler og blogindlæg
      • Nyhedsbrev
      • Webinarer
      • Podcast
      • Video
      • Social selling bogen
    • Om os
      • Sådan hjælper vi dig
      • Historien bag os
      • Om Eva Sachse
      • Om Leif Carlsen
    • Kontakt
    Blogindlæg med en beskrivelse af de mange forskellige indholdsformater, der findes på LinkedIn

    Den ultimative guide til LinkedIns indholdsformater

    Eva Sachse2025-07-03T22:48:26+02:00
    By Eva Sachse

    LINKEDIN INDHOLDSFORMATER: De fleste bliver overrasket, når de hører, hvor mange forskellige indholdsformater, der faktisk findes på LinkedIn. Det gælder også når jeg underviser eksempelvis sælgere i, hvordan kan de skrive og publicere indhold på LinkedIn, som en del af deres social selling indsatser.

    Mange tror nemlig, at der kun findes et indholdsformat på LinkedIn i form af et tekstopslag, som ofte suppleres med et billede eller mere sjældent med en video. Ret skal dog være ret. Det er også lige netop den slags opslag, der dominerer nyhedsfeed’et.

    Men jeg synes at det er ærgerligt, at der ikke er flere, der kender til de forskellige indholdsformater, der findes på LinkedIn.

    For det gør, at du misser muligheden for at vælge et indholdsformat, der kan være med til at forstærke budskabet i det opslag som du ønsker at publicere. Det kan også medvirke til, at du får mere variation i dine indlæg.

    Jeg har derfor sat mig til tasterne, og lavet denne guide med henblik på at give dig indsigt og inspiration i forhold til, hvad der karakteriserer det enkelte indholdsformat.

    Jeg har også givet hvert enkelt format nogle plusser og minusser således, at du er bevidst om fordele og ulemper ved indholdsformatet. Det kan forhåbentligt hjælpe dig til at vælge det format, der passer bedst til dit budskab.

      Overblik

    • Ren tekst
    • Tekst og billede
    • Multiupload (flere billeder)
    • Animeret GIF
    • Video
    • Dokumenter
    • Artikler
    • Afstemninger
    • Events
    • Søg nye medarbejdere
    • Fejr en begivenhed
    • Find en ekspert
    • Afrunding

    Hvis du vil høre blogindlægget som podcast

    ► Apple Podcasts   ► Podimo   ► Spotify   

    Hvis du vil se video om indholdsformaterne

    Her finder du link til video om LinkedIns forskellige indholdsformater

    Ren tekst

    Tekst: Eksempler på LinkedIn indholdstyper

    Et indlæg med ren tekst er det som jeg vil betegne som det mest simple indholdsformat, der findes på LinkedIn set ud fra et teknisk synspunkt. Der skal nemlig “kun” produceres tekst, før at du kan poste i dette format.

    Du kan eksempelvis tilføje links til andre LinkedIn indlæg og artikler samt eksterne links til blogindlæg, guider, landing pages, YouTube videoer og lignende.

    Du kan som udgangspunkt ikke formattere teksten til eksempelvis fed skrift, kursiv eller understreget, da LinkedIn teknisk set kun viser indlæg som almindelig tekst.

    Der findes en mulighed i form af såkaldt unicode-tekst, hvor du gennem forskellige webservices eller browser-plugins kan få din tekst til at se ud som den er formateret med fed eller kursiv.

    Jeg anbefaler dog, at du ikke bruger unicode-tekst, da de ikke bliver indekseret søgemæsssigt, hvilket gør at dine opslag måske ikke dukker op i søgeresultater. Samtidigt understøttes de danske bogstaver æ, ø, og å ikke korrekt.

    Hvis du vil have inspiration til, hvordan du skriver indlæg, så kig gerne forbi vores guide “Sådan skriver du det perfekte LinkedIn indlæg”.

    Plusser og minusser

    Nemt at gå til som format

    Kræver ikke produktion af foto/grafik/video

    Har ikke noget visuelt blikfang

    Kan drukne lidt i mængden når der scrolles løs

    Detaljer

    • Antal linjer som vises før “… se mere” knappen: 5 linjer
    • Maksimale antal tegn i indlægget: 3.000 tegn
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)

    Eksempler (klik på screendump for fuld udgave)

    Eksempel på tekstopslag på LinkedIn
    Eksempel på opslag med udelukkende tekst på LinkedIn

    Tekst og billede

    Tekst og billede: Eksempel på LinkedIn indholdstyper

    Et indlæg med tekst og billede er hvad jeg vil kalde for et godt “grundformat” forstået på den måde, at det indeholder både tekst og en eller anden form for visuelt blikfang.

    Formatet, som er godt til at skabe synlighed med, bruges ofte til tidsaktuelle emner, men kan selvfølgelig sagtens bruges til at kommunikere budskaber, der ikke er tidskritiske.

    Hvis du vil have inspiration til, hvordan du skriver indlæg, så er du velkommen til at kigge forbi vores guide “Sådan skriver du det perfekte LinkedIn indlæg”.

    Plusser og minusser

    Nemt at gå til som format

    Kan skille sig ud fra mængden som følge af det visuelle blikfang

    Kræver produktion af foto eller grafik

    Detaljer

    • Billedefilformater: JPG eller PNG
    • Maksimal filstørrelse pr. billede: 5 MB
    • Antal linjer som vises før “… se mere” knappen: 3 linjer
    • Maksimale antal tegn i indlægget: 3.000 tegn
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)

    Eksempler (klik på screendump for fuld udgave)

    Får du trænet din LinkedIn algoritme?
    Eksempel på tekst plus billede opslag på LinkedIn
    Eksempel på tekst plus billede opslag på LinkedIn virksomhedsside
    Eksempel på tekst og billede opslag på LinkedIn
    Eksempel på tekst plus billede opslag på LinkedIn
    Eksempel på tekst plus billede opslag på LinkedIn
    Eksempel på erfaringsdeling på LinkedIn
    Eksempel på tekst plus billede opslag på LinkedInEksempel på tekst plus billede opslag på LinkedIn

    Multiupload (flere billeder)

    Eksempel på brug af multiupload indholdsformatet på LinkedIn

    Et multiupload opslag er en variant af tekst plus billede formatet, hvor du kan uploade op til 20 billeder sammen med din tekst.

    Dette indholdsformat er godt til visuel storytelling, hvor du eksempelvis ønsker at dele billeder fra et netværksarrangement, en intern fejring af en kollega, der har været i firmaet i mange år eller lignende.

    Formatet kan også bruges til informations- og vidensdeling, hvor du bryder dit budskab op i nogle visuelle blokke, som både kan være billeder, screendumps af slides, eller visuelle tekstblokke.

    Hvis du vil se, hvordan du helt præcist uploader flere billeder i et indlæg, så kig forbi guiden “Sådan uploader du flere billeder ad gangen i et LinkedIn indlæg”.

    Plusser og minusser

    Skiller sig ud fra mængden som følge af det visuelle blikfang

    Formatet giver mulighed for visuel storytelling

    Kan give øget engagement da det pirrer ved folks nysgerrighed

    Kræver beskæring af fotos og/eller produktion af grafik

    Detaljer

    • Maksimal antal billeder i et indlæg: 9
    • Billedefilformater: JPG, PNG eller GIF
    • Maksimal filstørrelse pr. billede: 5 MB
    • Antal linjer som vises før “… se mere” knappen: 3 linjer
    • Maksimale antal tegn i indlægget: 3.000 tegn
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)

    Eksempler (klik på screendump for fuld udgave)

    Eksempel på multiupload opslag på LinkedIn (Social Friday opslag)
    Eksempel på multiupload opslag
    Eksempel på multiupload opslag
    Eksempel på jobopslag som multiupload indholdsformat
    Eksempel på multiupload opslag på LinkedIn
    Eksempel på multiupload opslag med Claus Christoffersen

    Animeret GIF

    Animeret GIF: Eksempel på LinkedIn indholdstyper

    Et indlæg med en animeret GIF (forkortelse for “Graphics Interchange Format”, og er en slags animeret billede).

    Det kan fungere som et effektivt visuelt blikfang, der kan øge chancen for, at lige netop dit indlæg bliver set, når folk scroller sig igennem nyhedfeed’et.

    GIF’en kan også have til formål at illustrere en eller anden form for bevægelse i eksempelvis et flowchart diagram eller en salgstragt.

    Plusser og minusser

    Kan give indlægget et stærk visuelt blikfang

    Den animerede GIF kan være med til at forstærke selve budskabet i indlægget

    Kræver at du ved, hvordan du producerer en GIF-fil.

    Detaljer

    • Animeret grafikformat: GIF
    • Maksimal filstørrelse: 5 MB
    • Antal linjer som vises før “… se mere” knappen: 3 linjer
    • Maksimale antal tegn i indlægget: 3.000 tegn
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)

    Eksempler (klik på screendump for fuld udgave)

    Her finder du et eksempel på et animeret GIF opslag på LinkedIn
    Eksempel på opslag på LinkedIn med animeret GIF
    Eksempel på opslag med animeret GIF på Eva Sachses LinkedIn profil

    Dokumenter (PDF, Word og PowerPoint)

    Dokumenter: Eksempel på LinkedIn indholdstyper

    Et dokumentindlæg gør det muligt for dig at uploade en PDF-, Word- eller PowerPoint-fil, og på den måde dele viden og information i et format, hvor dine læsere kan bladre sig igennem siderne, uden at de skal downloade selve PDF-filen.

    Formattet er ideelt til at distribuere eksempelvis tips og tricks guider, præsentationer, jobopslag og visse former for instruktionsvejledninger.

    Husk at bruge store skrifttyper og tydelige billeder, da mere end halvdelen af dem, der ser dit indlæg, gør det via en smartphone med en lille skærm.

    Bonustip: Jeg vil anbefale, at du kun uploader dokumenter i PDF-format således, at der altid er styr på skrifttyper, tekstformattering m.m.

    Plusser og minusser

    Det er nemt for læseren at bladre sig igennem et PDF-dokument

    Det er en effektiv måde at kommunikere større mængder information på

    Kræver mere tid at producere end et normalt tekstindlæg

    Kræver at du kan producere et dokument i PDF-format

    Detaljer

    • Understøttede dokumentformater: PDF, PPT, PPTX, DOC og DOCX
    • Maksimale antal sider i dokumentet: 300 sider
    • Maksimal filstørrelse: 100 MB
    • Antal linjer som vises før “… se mere” knappen: 3 linjer
    • Maksimale antal tegn i indlægget: 3.000 tegn
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)

    Eksempler (klik på screendump for fuld udgave)

    Sådan opretter du en artikel på en virksomhedsside
    Her finder du et eksempel på et dokument opslag på LinkedIn
    Eksempel på dokument opslag på LinkedIn

    Artikler

    Eksempel på brug for artikelformatet på LinkedIn

    En artikel er LinkedIns svar på et blogindlæg, og er kendetegnet ved, at du først og fremmest kan skrive meget mere (op til 120.000 tegn) samtidigt med, at du kan formattere din tekst med overskrifter, afsnit, fed, kursiv understreget, nummer- og punktlister og meget mere.

    Du skal skrive en artikel, når du ønsker at gå mere i dybden med et emne, og du føler dig begrænset af de 3.000 tegn, der er maksimum for et indlæg.

    Det kan også handle om, at du har brug for at supplere din tekst med visuelle elementer som eksempelvis adskillige links til eksterne artikler, grafer, visuelle modeller, billeder, video eller andre elementer, der kan forstærke dit budskab.

    Hvis du vil have inspiration til, hvordan du opbygger og skriver en LinkedIn artikel, er du meget velkommen til at besøge vores gratis guide “Sådan skriver du en LinkedIn artikel”.

    Plusser og minusser

    Giver mulighed for at skrive bloglignende artikler

    Gør det muligt at gå i dybden med et emne

    LinkedIn artikler bliver Google-indekseret, og kan således findes i søgninger

    Artikler kan bruges som et nyhedsbrev

    Kræver typisk mere tid at producere end et indlæg

    En artikel får færre (omend mere relevante) visninger end et indlæg

    Detaljer

    • Maksimale antal tegn: 110.000 tegn
    • Mulighed for tekstformatering: Ja (overskrifter, fed, kursiv, understreget m.m.)
    • Muligheder for at tilføje links: Ja
    • Muligheder for at tilføje billeder: Ja
    • Muligheder for at tilføje video: Ja, via YouTube/Vimeo links
    • Muligheder for at tilføje præsentationer: Ja, via Issuu, SlideShare eller Prezi links
    • Muligheder for at tilføje lydfiler: Ja, via SoundCloud links
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)

    Eksempler (klik på screendump for fuld udgave)

    Eksempel på artikel opslag på LinkedIn
    Dette er et eksempel på artikel opslag på LinkedIn
    Eksempel på artikel opslag på LinkedIn
    Hvad skal en anbefaling på LinkedIn indeholde?

    Afstemninger

    Meningsmåling: Eksempel på LinkedIn indholdstyper

    Den indbyggede afstemningsfunktion gør det utroligt nemt at oprette en meningsmåling eller afstemning. Det kræver blot at du stiller et spørgsmål, og så tilføjer minimum to og op fire svarmuligheder.

    Dermed kan du hurtigt og effektivt få input og feedback fra dit netværk i forhold til et givent emne (afstemninger kan også oprettes på virksomhedssider).

    Plusser og minusser

    Gør det nemt at oprette afstemninger

    Gør det nemt for dit netværk at deltage i en meningsmåling

    Visualiserer afstemningsresultatet løbende for dem, der har stemt

    Du kan ikke tilføje mere end 4 svarmuligheder

    Det er ikke muligt at tilføje foto/grafik som visuelt blikfang

    Detaljer

    • Maksimale antal tegn i spørgsmålet: 140 tegn
    • Svarmuligheder: Minimum 2 og maksimalt 4 svarmuligheder
    • Maksimale antal tegn i svarmulighederne: 30 tegn per svar
    • Varighed: 1 dag, 3 dage, 1 uge eller 2 uger
    • Antal linjer som vises før “… se mere” knappen: 3 linjer
    • Maksimale antal tegn i følgetekst: 3.000 tegn
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)
    • Du må ikke bede oprette meningsmålinger om politiske holdninger, sundhedstilstand eller andre følsomme data

    Eksempler (klik på screendump for fuld udgave)

    Eksempel på opslag med meningsmåling på LinkedIn
    Eksempel på opslag med meningsmåling på LinkedIn

    Events

    Events: Eksempel på LinkedIn indholdstyper

    Event indholdsformatet gør det nemt for dig at oprette en begivenhed på LinkedIn – enten på din personlige profil eller en virksomhedsside.

    Når du opretter et event, skal du indtaste oplysninger om eventnavn, start- og sluttidspunkt, beskrivelse, eventuelle talere, link til tilmeldingsside eller broadcastside m.m.

    Når du er færdig med at oprette eventsiden, har du mulighed for at lave et opslag, hvori du kan synliggøre eventet overfor dit eget netværk eller virksomhedssidens følgere.

    Plusser og minusser

    Synliggør jeres events på LinkedIn

    Gør det nemt for folk at tilmelde sig events

    Kan give øget trafik til tilmeldingsside på jeres website

    Kræver udarbejdelse af grafik for at give siden et professionelt look

    Der kan opstå misforståelser i.f.t. at folk tror de er tilmeldt ved, at de har liket opslaget

    Detaljer

    • Coverbillede: Formatforhold på 16:9 anbefales
    • Valg af tidszone: Ja
    • Tilføjelse af talere til event: Ja
    • Synlighed: Vælg mellem offentligt eller privat event
    • Maksimale antal tegn i eventbeskrivelse: 5.000 tegn
    • Maksimale antal tegn i følgeopslag: 3.000 tegn
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)

    Eksempler (klik på screendump for fuld udgave)

    Her finder du et eksempel på et event opslag på LinkedIn
    Her finder du et eksempel på et event opslag på LinkedIn
    Her finder du et eksempel på et event opslag på LinkedIn
    Her finder du et eksempel på et event opslag på LinkedIn

    Video

    Video: Eksempel på LinkedIn indholdstyper

    Med et indlæg med video får du mulighed for at sætte stemme og ansigt på dig selv eller andre overfor dit netværk på LinkedIn. Det giver selvsagt nogle muligheder, som du slet ikke har, når du poster tekst og billeder.

    Det kræver selvfølgelig, at du tør stille dig foran eksempelvis dit smartphone kamera, og optage en video, men det er faktisk nemmere end du tror.

    Til gengæld kan du kommunikere dit budskab med en styrke og nuance, som ville kræve meget mere end 3.000 tegn, som jo er begrænsningen i et tekstindlæg.

    Så brugt rigtigt (underforstået at videoen er kort, du kommer til pointen med det samme, har god lyd og gerne bruger undertekster), er video et uhyre effektivt format.

    Hvis du vil have idéer og inspiration til, hvad du kan bruge video til på LinkedIn, så kig gerne forbi guiden “9 ting du kan bruge video til på LinkedIn”.

    Plusser og minusser

    Brugt rigtigt er video et uhyre effektivt visuelt kommunikationsformat

    Det er mere tidskrævende at lave video end indlæg med tekst og billeder

    Kræver en vis grad af teknikforståelse og brug af undertekstningssoftware

    Detaljer

    • Minimum længde af video: 3 sekunder (minimum 75 KB filstørrelse)
    • Maksimal længde af video: 15 minutter (maksimum 5 GB filstørrelse)
    • Formater: Asf, Flv, MP4 MPEG1, MPEG4, Mkv, Webm, H264/AVC, VP8, VP9, WMV2 og WMV3
    • Formatforhold: 1:2.4 til 2.4:1 (et godt format at vælge er 4:5)
    • Opløsning: Fra 256 x 144 pixels og op til 4.096 x 2.304 pixels
    • Frames: 10-60 fps
    • Bitrater: 192 kbps og op til 30 mbps
    • Mulighed for undertekster: Ja, via SRT-fil
    • Mulighed for miniaturebillede: Ja
    • Antal linjer som vises før “… se mere” knappen: 3 linjer
    • Maksimale antal tegn i indlægget: 3.000 tegn
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)

    Eksempler (klik på screendump for fuld udgave)

    Eksempel på et video opslag på LinkedIn
    Eksempel på et "native" video opslag på LinkedIn
    Eksempel på brug af video som indholdsformat på LinkedIn
    Eksempel på et video opslag på LinkedIn
    Eksempel på et YouTube video opslag på LinkedIn
    Eksempel på et YouTube video opslag på LinkedIn
    Eksempel på et video opslag på LinkedIn

    Søg nye medarbejdere

    Søg nye medarbejdere: Eksempler på LinkedIn indholdstyper

    Du har du også mulighed for at bruge indholdsformatet “Søg nye medarbejdere” – enten på din personlige profil eller din virksomhedsside.

    Det gør det nemt at lave et jobopslag med information om jobtitel, beliggenhed, jobtype og en beskrivelse af stillingen.

    Plusser og minusser

    Gør det nemt at oprette et jobopslag

    Indlægget kan kun indeholde tekstinformation

    Gratis jobopslag kommer ikke øverst i søgninger i LinkedIns jobsektion

    Detaljer

    • Maksimale antal tegn i jobbeskrivelsen: 10.000 tegn

    Fejr en begivenhed

    Fejr en begivenhed: Eksempel på LinkedIn indholdstyper

    Indholdsformatet “Fejr en begivenhed” er en nem måde at lave et opslag på, hvis du gerne vil byde nye kolleger velkommen til virksomheden, give en kollega en kudos, dele en projektmilepæl, fejre en milepæl i din karriere eller dele en jobopdatering.

    Plusser og minusser

    Gør det super nemt at fejre en begivenhed

    Kan postes uden at der skal tages et foto eller produceres grafik

    Bliver lidt upersonligt, hvis indlægget ikke indeholder foto af person eller begivenhed

    Detaljer

    • Maksimale antal tegn i indlægget: 3.000 tegn
    • Mulighed for hashtags: Ja (vi anbefaler 3-5 hashtags)
    • Mulighed for tagging: Ja (vi anbefaler at du tagger maksimalt 5 personer)

    Find en ekspert

    Find en ekspert: Eksempler på LinkedIn indholdstyper

    Hvis du har brug for at finde en ekspert indenfor et bestemt område, kan du på en nem og hurtig måde poste et indlæg på din profil via indholdsformatet “Find en ekspert”.

    Når du opretter indlægget, skal du vælge en kategori (coaching og mentorarbejde, design, marketing, marketing, regnskab eller andet), udfylde beliggenhed samt beskrive den opgave, som du har brug for hjælp til.

    Plusser og minusser

    Det er nemt at oprette et indlæg, hvor du beder netværket om hjælp

    Det er ikke muligt at tilføje et visuelt blikfang til indlægget

    Detaljer

    • Minimum antal tegn i opgavebeskrivelsen: 25 tegn
    • Maksimale antal tegn i opgavebeskrivelsen: 750 tegn

    Afrunding

    Jeg vil runde min guide af med at opfordre dig til, at komme i gang med at eksperimentere med de forskellige indholdsformater.

    Lige som at du sikkert var med til at lave forsøg i fysiklokalet i skolen, så bør du gør det samme i forhold til dine opslag på LinkedIn.

    Ved at afprøve de forskellige formater over nogle gange, bliver du meget klogere på, hvad de forskellige formater kan gøre i forhold til dine budskaber. Måske bliver du ligefrem overrasket over, hvad et bestemt format kan gøre i forhold til at skabe engagement hos dit LinkedIn netværk.

    Du kan i den sammenhæng med fordel oprette en såkaldt LinkedIn sandkasse, hvor du kan poste indlæg, uden at de bliver vist for dit netværk eller andre på LinkedIn.

    Hvornår er det bedste tidspunkt at poste på LinkedIn baseret på best practice og konkrete erfaringer

    Du bør også eksperimentere med, hvornår det er det bedste tidspunkt at poste på LinkedIn – både helt generelt, men også i forhold til de forskellige indholdsformater.

    Eksempelvis har jeg fundet ud af, at det virker bedst at poste indlæg om formiddagen tirsdage til torsdage, hvorimod at artikler helst skal postes tidlig aften omkring kl. 19.00 på tirsdage, onsdage eller torsdage. Søndag aften er også et godt tidspunkt.

    Sidst, men ikke mindst, vil jeg nævne, at du også bliver mere spændende og interessant at følge, når du bruger forskellige formater.

    Hvis du kun bruger ét format, er der risiko for, at netværket kan blive lidt “sneblinde” i forhold til dine opslag, og måske bare scroller forbi.

    Så kom i gang med at eksperimentere med de mange interessante indholdsformater, der findes på LinkedIn. Det kan være vejen til øget engagement på dine opslag samtidigt med, at du kan tiltrække nye “lyttere” til din “LinkedIn sendemast” 😊

    Kan jeg hjælpe dig?

    Hej, jeg hedder Eva. Kan jeg hjælpe dig med noget relateret til LinkedIn?

    Jeg hedder Eva Sachse og har skrevet den guide, som du lige har læst.

    Hvis du har spørgsmål, ønsker dialog eller har brug for konkret hjælp til din personlige LinkedIn-profil, jeres virksomhedsside eller andet relateret til LinkedIn, er du altid velkommen til at kontakte mig på mobiltelefon (+45) 61 46 93 40 eller e-mail es@socialsellingcompany.dk.

    Jeg connecter gerne med dig på LinkedIn. Hvis du har mulighed for det, så skriv en kort hilsen, når du connecter, og nævn eventuelt at du har læst netop dette blogindlæg 😊

    De venligste hilsner

    Eva Sachse signatur i.f.m. blogindlæg
    Det kan vi hjælpe jer med når det gælder LinkedIn, social selling og employee advocacy

    Skriv et svar Annuller svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    KUNDESERVICE

    Kontakt os
    Find vej til os
    Firmaoplysninger
    Persondatapolitik
    Krav til teknisk udstyr
    Salgs- og leveringsbetingelser

    YDELSER

    Kurser
    Foredrag
    Workshops
    Online læring
    Sparring og rådgivning
    Få et tilbud fra os

    OM OS

    Sådan hjælper vi dig
    Historien bag os
    Om Eva Sachse
    Om Leif Carlsen
    Trackingfri zone
    Presse

    Referencer

    Eksempler på kunder vi har hjulpet
    Hvad siger kunderne om os
    Kundecases

    Facebook Youtube Linkedin
    © 2014-2025 Social Selling Company. Websitet overholder GDPR og cookieloven, er fri for trackingkode og tredjepartscookies, og kræver således ikke cookiesamtykke.